כונס פרויקט מרכז דן בבני-ברק: מתקיימים מגעים לרכישת הנכס

בא כוחם של יזמי הפרויקט - חברות ש.כ. תלפיות השקעות, גבעת מרום, מי ערד להנדסה פיתוח ובניין וקנדאל פיתוח ת"א, הודיע, כי קיימת הסכמה עקרונית לנסות ולמצות את המגעים

כונס הנכסים הזמני מטעם בנק דיסקונט על פרויקט הבנייה מרכז דן בבני-ברק, עו"ד רון בר-ניר, דיווח לביהמ"ש המחוזי בת"א, כי מתקיימים שני מגעים במקביל על רכישת הנכס.

בא כוחם של יזמי הפרויקט - חברות ש.כ. תלפיות השקעות, גבעת מרום, מי ערד להנדסה פיתוח ובניין וקנדאל פיתוח ת"א, הודיע, כי קיימת הסכמה עקרונית לנסות ולמצות את המגעים הללו.

בא כוח הבנק הודיע, כי הוא מצטרף לעמדת הכונס, לפיה יש להמשיך לנסות ולמצוא פיתרון מסחרי למחלוקת. הכונס ביקש ארכה של שלושה חודשים על מנת למצות את המגעים המסחריים.

השופטת דניה קרת-מאיר ציינה בהחלטתה, כי אין מחלוקת שפיתרון מסחרי עדיף על פתרון במסגרת התיק העיקרי שבו מבקש הבנק למנות כונס נכסים קבוע לפרויקט. על מנת לאפשר לצדדים למצות את ההליכים, קבעה קרת-מאיר את התיק לתזכורת ל-23 בינואר.ב-2005

בינואר 2000 הגיש בנק דיסקונט בקשה למנות כונס נכסים לפרויקט הבנייה מרכז דן, בשל חובות של היזמיות בהיקף של למעלה מ-100 מיליון שקל. מרכז דן הוא פרויקט נדל"ן ענק המשלב מרכז מסחרי ומשרדים, ובנייתו הופסקה בשלבי שלד לפני כחמש שנים, בשל הקשיים הכלכליים של היזמים.

(פש"ר 1007/00).