פרויקטי תשתית בהיקף של 10 מיליון שקל מבוצעים בשכונות בבאר-שבע

אגף ההנדסה בעיריית באר-שבע מבצע בחודשים האחרונים שורה של פרויקטים הנדסיים ותשתיתיים ברחבי העיר בעלות של 10 מיליון שקל. חלק מהפרויקטים אותם מלווה מהנדס העיר, צבי טל-יוסף, הושלמו ואחרים נמצאים בשלבי סיום.

ברחוב חטיבת הנגב בסמוך לשיכון דרום, הסתיימו עבודות הפיתוח וסלילת הכביש - בעלות של 1.3 מליון שקל; ברחוב רינגבלום בשכונה ד' מזרח, השלים אגף ההנדסה את העבודות הנרחבות שבוצעו במקום בעלות של 1.2 מליון שקל. בשבועות הקרובים יחלו עבודות לפיתוח שני גנים ציבוריים והקמת מתקן משחקים לילדי השכונה.

ביציאה משכונת נווה נוי, בסמוך לגשר אברהם, הושלם פיתוח כיכר תנועה שבא במקום רמזור שהוצב בעבר. מדובר בכיכר מרכזי, על ציר תנועה ראשי וסואן. בהקמת הכיכר הושקע סכום של 900 אלף שקל.

בשלב ב' של וילות מצדה משלימים בימים אלה את עבודות הפיתוח ובניית מדרכות חדשות בעלות של 800 אלף שקל.

במקביל נמשכת העבודה בפיתוח המדרכות ומפרצי החניה ברחוב מבצע יואב המתחדש.

עבודות התשתית והפיתוח במשעולים, הוברמן ושטרוק הוותיקים בשכונה ב', נמצאים לקראת סיום. גם החלפת המדרכות ברחוב ביאליק (צפון) על סף סיום העלות בפרויקט זה היא 1.4 מליון שקל.

פרויקט שיצא לדרך בימים הקרובים הוא הקמת 5 מגרשי אימונים - חלק מקרית הספורט שבתוכו האצטדיון המודרני שיוקם בעתיד בצפון העיר. העבודות שיחלו בקרוב, יכללו בתחילה עבודות עפר בעלות 3 מליון שקל. הפרויקט יושלם במהלך השנה הבאה ועלותו 17 מליון שקל.

ראש העירייה, יעקב טרנר, הודיע שעבודות התשתיות והפיתוח בשכונות הוותיקות יימשכו גם במהלך שנת התקציב 2005. במקביל אישרה בשבוע שעבר הוועדה המקומית בעיר תוכניות לבניית 1,609 יח"ד.