אנגלו תשווק מרכזי מסחר ברמת פולג ובירושלים

מחירי המכירה בירושלים גבוהים ב-30% מהמחירים בנתניה

חברת אנגלו-סכסון, סניפי ת"א ונתניה, תשווק בבלעדיות מרכז מסחרי בשכונת פולג בנתניה. המרכז השכונתי, הכולל שלוש קומות מסחריות בשטח של 1,560 מ"ר כל אחת, ממוקם ברחוב אמנון ותמר 6, במרכז רמת פולג.

לדברי מנהל מחלקת חנויות ורשתות באנגלו סכסון, אורן גלזר: "קומת הקרקע בפרויקט מושכרת כולה, במחיר של החל מ-30 דולר למ"ר. רשת סופרמרקט שוכרת בקומה זו שטח של 1,000 מ"ר במחיר הנמוך במקצת מ-30 דולר למ"ר. כיום אנו מציעים שטחים למכירה בקומה הראשונה בפרויקט, לחנויות מתחום האופנה, הנעלה וספרים, במחיר של 2,500 דולר למ"ר, וכן שטחים להשכרה באותה קומה, במחיר של 18 דולר למ"ר לחודש. בקומה השנייה אנו מציעים שטחים למועדון כושר, מתחם משחקים לילדים וג'ימבורי, במחיר מכירה של 2,000 דולר למ"ר ובדמי השכירות של 14 דולר למ"ר".

במקביל, אנגלו ת"א תשווק בשיתוף אנגלו סניף ירושלים את שלב ב' של המרכז המסחרי ברחוב כנפי נשרים, באיזור תעשייה גבעת שאול בירושלים. בשלב א' של הפרויקט נבנו קומה מסחרית ומעליה 4 קומות משרדים. בשלב ב' ייבנו שתי קומות מסחריות נוספות, וכן שטחי משרדים נוספים.

קומת החנויות התחתונה תיבנה בחזית לבית מלאכה, בשטח של 3,200 מ"ר, ותשווק למכירה לפי 2,500 דולר למ"ר. קומת החנויות העליונה תיבנה בחזית לרחוב כנפי נשרים, בשטח של 3,200 מ"ר, ותשווק למכירה לפי 3,750 דולר למ"ר בממוצע.