בצרפת איבדה הרשת החברתית סקיירוק 30% מהלקוחות לטובת הרשת של מארק צוקרברג - וגם בגרמניה, בספרד ובהולנד לא מקילים ראש בענקית האמריקנית ■ המפתחות להישרדות הם הבידול המקומי ותחומי נישה
אחרי שהרשת החברתית bona של אתר ynet נסגרה, הנתונים של גוגל טרנדס מראים ירידה במספר הגולשים במקושרים ובשוקס ■ האם פתיחת שוק הפרסום בפייסבוק בישראל תסמן את סופן של האלטרנטיבות המקומיות?
זאת כשנה וחצי בלבד לאחר ש-ynet השלים את רכישת האחזקות באתר הפונה לבני-נוער ■ מאז הרכישה bona לא הצליח לשמור על הפופולריות שלו - בעוד שפייסבוק המשיכה למשוך אליה יותר ויותר משתמשים, גם בני-נוער
זאת במטרה להגביר את הפופולריות של האתר בקרב בני-הנוער - קהל שבו ynet סובלת מנחיתות יחסית בהשוואה לוואלה או ל-nrg מספר המשתמשים הפעילים באתר Bona עומד על 80 אלף בני-נוער