פייסבוק שולטת: ynet יסגור באפריל את הרשת החברתית bona

זאת כשנה וחצי בלבד לאחר ש-ynet השלים את רכישת האחזקות באתר הפונה לבני-נוער ■ מאז הרכישה bona לא הצליח לשמור על הפופולריות שלו - בעוד שפייסבוק המשיכה למשוך אליה יותר ויותר משתמשים, גם בני-נוער

פייסבוק שולטת: אתר ynet מקבוצת "ידיעות אחרונות" עתיד לסגור את הרשת החברתית שבבעלותו, bona, הפונה לבני-נוער - זאת כשנה וחצי בלבד לאחר ש-ynet השלים את רכישת האחזקות באתר.

אתר bona עתיד להיסגר בתחילת אפריל. מ-ynet לא נמסרה תגובה.

כזכור, באוגוסט 2007 רכש ynet אחזקות של 50% מ-bona, וכשנה לאחר מכן רכש את 50% הנותרים. סכום הרכישה נאמד בזמנו בכמה מאות אלפי שקלים.

האתר, שעלה לאוויר בתחילת 2007, החל דרכו כרשת חברתית המיועדת לתלמידי תיכון, ומספר המשתמשים הפעילים באתר עמד על 80 אלף בני-נוער.

עם הזמן התפתח האתר ומיצב את עצמו כפורטל תוכן לצעירים שמתמקד בנושאים שמעניינים את הצעירים, כגון צבא או רישיון נהיגה, לצד מאפיינים של רשת חברתית.

רכישת bona נחשבה בזמנו כצעד הגנתי בתחרות עם וואלה, שמחזיקה בכ-70% מהרשת החברתית מקושרים, ואל מול nrg, שמפעילה את הרשת החברתית שוקס.

אולם, אתר bona לא הצליח לשמור על הפופולריות שלו, בעוד שהרשת החברתית פייסבוק המשיכה למשוך אליה יותר ויותר משתמשים, גם בני-נוער. על-פי גוגל טרנדס, מספר המבקרים ב-bona עומד על כ-10,000 איש ביום.