תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מתכנתים, כך תשדרגו את כישורי אבטחת המידע שלכם

אפליקציית CyTaka היא פלטפורמה המציעה אתגרי סייבר ואבטחת מידע למתכנתים ובתוך כך מאפשרת להם להתמקצע בתחום • מדי חודש עשרת המשתמשים המצטיינים באפליקציה יוזמנו לאירוע תחרותי מקומי בו יפגינו את כישורי אבטחת המידע שלהם; המנצח צפוי להשתתף בתחרות בינלאומית בה הפרס הגדול הוא מיליון דולר, אומר דורון אמיר מנכ"ל CyTaka

הכתבה מטעם CyTaka

CyTaka היא אפליקציה המנהלת אתגרי סייבר ואבטחת מידע למתכנתים. "מדובר בעצם בפלטפורמה שמאתגרת את אנשי התוכנה", אומר דורון אמיר, מנכ"ל CyTaka, "מתכנתים הם לא בהכרח אנשי Information Security - הם לא אנשי אבטחת מידע. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. האפליקציה שלנו מאפשרת למתכנת לבצע אתגרי אבטחת מידע שונים - דרך שאלות, תשובות, השלמת שורות, השלמת קוד. כך הוא נחשף לעולם ה-Information Security, מתחיל לפתח כישורים ומצליח להתגבר על הפער הקיים בין איש תוכנה רגיל לבין איש תוכנה שהוא למעשה בקיא באבטחת מידע".

לפרטים על אפליקציית CyTaka ותחרות הסייבר העולמית למתכנתים הקליקו כאן>>

אמיר מוסיף כי האפליקציה אף מאפשרת למנויים לקבל הערכת ביצועים בזמן אמת וכך בעצם מסייעת להם בעקיפין להתאים גם לתפקידים שדורשים הבנה של עולם הסייבר.

על מנת לתמרץ את משתמשי האפליקציה להתמקצע כמה שיותר, עשרת המשתמשים המצטיינים ב-CyTaka בכל חודש יוזמנו להפגין את כישורי אבטחת המידע שלהם באירוע תחרותי מקומי; המנצח, לדברי אמיר, יוזמן לתחרות בינלאומית בתחום (World championship Cyber competition for programmers מייסודה של CyTaka), שבה הפרס הגדול הוא של מיליון דולר "כולל מלון וטיסות על חשבוננו".

בשורה התחתונה, הוא אומר בחיוך: "גם לאנשי התוכנה מגיע קצת זוהר מעולם הסייבר וגם כמובן לשדרג את המקצוע ואת המשכורת, למה לא".

לפרטים על אפליקציית CyTaka ותחרות הסייבר העולמית למתכנתים הקליקו כאן>>