רשויות ההגבלים העסקיים בארה"ב עשויות לפתוח בחקירה נגד אפל בחשד כי שינויים שביצעה בהסכמים הנוגעים לפרסום באפליקציות ה-iPhone וה-iPad שלה יפגעו באפשרויות הפרסום של גוגל ומיקרוסופט
סטיב ג'ובס הכריז על מערכת פרסומות המובייל iAd - ועולם הפרסום שוב כמרקחה ■ איך תשפיע המערכת על פרסום אינטראקטיבי ומי יוצא להגן על כבודו האבוד של הבאנר הישן והטוב
מנכ"ל גוגל התייחס לצניחה בהכנסות העיתונים מפרסום, ואמר כי לדעתו שורש הבעיה הוא המודל העסקי שלהם - שאינו מותאם לעידן האינטרנט ■ "גוגל לא מצפה מחברות נוספות ללכת בעקבותיה ולהיאבק ברשויות הסיניות"
אחרי שחינך רבים להימנע מפיראטיות מוזיקלית, הוא מאמין שילמד אותנו לאהוב פרסומות
אפל, שרכשה בינואר חברת פרסום לסלולר ב-300 מיליון דולר, יוצאת למלחמה ישירה נגד גוגל ■ מתכננת לנצל את הפופולריות של מכשיריה ולנגוס בשוק הפרסום הסלולרי