myThings שגייסה 37 מיליון דולר עוסקת בהתאמת פרסומות לפי העדפות הגולשים
myThings דורגה במקום השני בדירוג בדירוג 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות של Deloitte, טראסטיר (Trusteer) דורגה במקום החמישי וחברת MyHeritage דורגה במקום העשירי
הדרך להבנת התנהגות הצרכנים בעידן הניו-מדיה עוברת דרך סטארט-אפים שמנטרים, עוקבים ובעיקר מבינים מיהו הצרכן החדש ■ באילו מיזמים משקיעות חברות הפרסום העולמיות, ומה קורה בחממות שהקימו אנשי הפרסום בארץ?
בוויולה מוסרים, כי השקיעו 8.4 מיליון דולר בחברה, כשחלק מהסכום הושקע במסגרת סבב הגיוס בחודש מארס ■ myThings מתמחה ביצירת פרסומות דינמיות, שמותאמות אישית לכל גולש על-פי הרגלי הגלישה ומאפייני הצריכה שלו
סכום העסקה לא פורסם אולם על פי ההערכות מדובר במאות אלפי דולרים בני ארבל, מנכ"ל החברה, אמר ל"גלובס" כי "האינטגרציה של המוצר והטכנולוגיה של ViewScore לתוך החברה שלנו מאפשרת לייצר פתרונות חדשים ומרגשים עבור משתמשי MyThings"