חברת הפרסום מבוסס התוצאות, שנמצאת גם בבעלות הפרסומאי אילן שילוח, מתכננת להעמיק את אחיזתה בשוק הלטיני
אדס מרקט מתמחה בפרסום מבוסס תוצאות ■ ארז: "אני בוחן אופציות להמשך דרכי המקצועית"
הגיוס של חברת הפרסום המבוסס תוצאות באינטרנט נעשה לפי שווי של 75 מיליון דולר (לפני הכסף) עם הגנות והתאמות תשואה מסוימות, כך שלאחר הגיוס החברה מגיעה לשווי של 80 מיליון דולר
סגרה את הסניף הישראלי של החברה שנפתח לפני שנה אדס מרקט שהוקמה ב-2007 עוסקת באופטימיזציה של קמפיינים באינטרנט ופועלת במודל של תשלום לפי ביצועים