אוברלנד

אוברלנד דיירקט (ישראל) בע"מ עוסקת במימון חוץ בנקאי לז"ק לנדל"ן מניב בארה"ב.אוברלנד דיירקט (ישראל) בע"מ הוקמה בשנת 2007 כחברה פרטית וחודש לאחר מכן הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. ממועד ההנפקה כל עיסוקה של החברה הינו מתן הלוואות בתחום הנדל"ן בארה"ב. באמצעות חברת בת עוסקת אוברלנד דיירקט בפעילות מימון חוץ בנקאית לזמן קצר בתחום הנדל"ן המניב בארה"ב. בעלת השליטה בחברה היא חברת פייננשל. יו"ר גדעון ברד והמנכ"ל דן קנולר.

כתבות אחרונות

 

"נאמן לסדרת אג"ח לא נועד לשמש תחליף למנהלי החברה"

השופט חאלד כבוב הבהיר כי לא בכל מקרה יראו בנאמן אחראי, כשמתגלים כשלים בהתנהלות החברה הפוגעים במחזיקי האג"ח ■ "כל עוד אין לנאמן סיבה להניח כי החברה הפרה את תנאי שטר הנאמנות, הוא אינו נדרש להתייחס בחשדנות"

אלה לוי-וינריב 03.11.2013

אוברלנד קרובה לפירוק: תותיר אחריה חובות של כ-60 מ' ש'

לחברה של עזרא דורון חובות של כ-60 מיליון שקל ופחות מ-6 מיליון שקל בקופה ■ לדוחותיה למחצית הראשונה של 2009 צורפה הערת "עסק חי"

אביב לוי 24.09.2009

אוברלנד: מאובר אופטימיות לאוברדראפט

הימים העליזים שהיו כאן רק לפני שנתיים השפיעו מאוד על חברות כמו אוברלנד, שהתמחתה בהענקת מימון לרכישת נכסים במערב ארה"ב ומצאה לנכון לגייס חוב דווקא אצלנו; תמונת מצב לא ממש אופטימית לחברה שסיפרה למשקיעים איך משבר הסאב-פריים יעשה לה רק טוב

אבישי עובדיה 08.02.2009

אוברלנד ממשיכה להסתבך עם עסקאות נדל"ן בארה"ב - לווה הפסיק שיפוץ של מלון בלאס וגאס

באסיפת אג"ח סוערת שהתקיימה היום ונמשכה שלוש שעות הטיחו מחזיקי האג"ח האשמות בבעלי השליטה בחברה על כך שהם חורגים מהקובננט בתשקיף

אבי שאולי 22.01.2009