שינוי הקו ודיוק השפה הפרסומית השתלם לחברת הביטוח, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההיעדרות של שני כהן ופנגו מהטבלה מוכיחה כי גם קומיקאי מוכשר יתקשה להחזיק קמפיין ללא כתיבה שנונה ומדויקת
בימים אלה מחליף מותג הביטוח 9 מיליון את הקו הפרסומי הוותיק בכיכובה של שני כהן, בקו חדש בכיכובו של אודי כגן • שניים מהאנשים שמאחורי השינוי, יגאל שמיר ומרב קליפר-פרץ, מספרים על עדכון שם המותג ל-9 ועל המוצר הדיגיטלי שמאחורי התהליך הדרמטי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכובו של אודי כגן בדמות של "משיח" נהנתה גם מההשקעה הגדולה ביותר במדיה - 2.1 מיליון שקל
סלקום תישא במחצית מעלות הסדרה, שתהפוך להפקת המקור הראשונה שלה, והיא תעלה קודם כל בפלטפורמה שלה ■ עפ"י הערכות, השקעת סלקום בסדרה, שתעלה במהלך 2018, עומדת על כמה מיליוני שקלים
המרוץ של קשת וערוץ 10 אחר הענקת חוזה טאלנט לאודי כגן מתאר יותר מכל את הנקודה אליה מכוונות הזכייניות: חיפוש כוכבים שצמחו באינטרנט כדי להצעיר את ממוצע הגיל של הצופים
9 מיליוןביטוח ישירדביר בנדקדובי פרנססהפרסומות הזכורות והאהובותפרסומותשני כהן