גוטו, שמוזגה ביוני לשלד בורסאי לפי שווי של 120 מיליון דולר, מתקשה לתרגם את חלום הרכב השיתופי לרווחים, וצנחה לשווי זעום של כ-10 מיליון דולר • המנכ"ל טוען כי המשקיעים, בהם אדם נוימן ומשפחת אונגר, "לא נלחצים כרגע; רובם מבינים ותומכים"
כשמנכ"ל גוטו גלובל גיל לייזר נתקע בפקקים, הוא לא מקטר • הוא יודע שהגודש רק מקרב אותו למטרה: לגרום לכמה שיותר תושבי ערים לוותר על הרכב הפרטי לטובת מנוי משולב לשלל אמצעי תחבורה שיתופיים • רגע לפני שהחברה נכנסת לבורסה בת"א, הוא מספר על המשקיעים אדם נוימן ומשפחת אונגר, מסביר שהוא לא מודאג מההפסדים ומתייחס גם למיזם השנוי במחלוקת אוטו-תל
עיריית תל אביב הציבה לאחרונה 60 חיישנים בחניות אוטותל שפרוסות באזורים שונים בעיר, בניסיון להילחם בתופעה של רכבים שחונים שלא כחוק בחניות ששמורות לרכבי המיזם • מנהל מחלקת הפיקוח בעירייה: "הסיכוי כעת לאכיפה הופך לגבוה מאוד"
שירות אוטותל מרחיב את צי הרכב במאה מכוניות חשמליות • 120 מקומות חניה "כחול-לבן" בעיר יהפכו למקומות חניה לרכבים השיתופיים של עיריית תל אביב ו-30 מקומות נוספים יוקצו בחניוני אחוזת חוף
נוימן ישקיע 10 מיליון דולר תמורת שליש ממניות חברת GoTo Global, לפי שווי של 30 מיליון דולר "אחרי הכסף" • החברה האם שגריר תדולל ל-54% מהמניות • מנכ"ל גוטו גלובל: "נוימן עם הגאונות שלו הצליח לעשות משהו גדול. וויוורק שינתה את העולם"
בתוך פחות משנתיים מצטברים ההפסדים התפעוליים של קאר2גו, המוחזקת בשליטת חברת שגריר, לכ-20 מיליון שקל • ההפסדים נובעים, בין השאר, מירידה ברווחיות הפעלתו של מערך הרכב השיתופי אוטותל בת"א ומעלייה בהוצאות המיוחסות להרחבת הפעילות לערים חדשות
מאות כלי תחבורה שיתופיים מציפים בחודשים האחרונים את המטרופולין ובפרט את ת"א ומבקשים לשנות את עולם התחבורה • יצאנו לבדוק מי הכי יעיל וכמה עולה התענוג • המסקנות: מובייק הוא הפתרון הזול והזמין ביותר; אופני תל-אופן מסורבלים; אוטותל נוח אבל יקר; והזמינות הנמוכה (בינתיים) של הקורקינטים של בירד מהווה מגבלה
אחרי שהופקעו מאות מקומות חניה יקרי-ערך ברחבי ת"א לטובת מיזם אוטותל, מציגה עיריית ת"א שיא חדש: מקומות חניה שמופקעים לטובת הצבת מכלי מיחזור של תאגיד המיחזור אל"ה
ההיגיון העקום מאחורי פרויקט אוטותל עולה לתושבים מיליוני שקלים
מיזם "אוטותל" של עיריית ת"א-יפו מספק שירות חשוב למבקרים בעיר
100 ימים אחרי ההשקה, המספרים העגומים של אוטותל, מיזם הרכב השיתופי של עיריית ת"א, נחשפים ■ חדשנות או כישלון? "מראש אמרנו שזה עניין של חינוך של שוק", אומרים בעירייה
100 מיליון שקל מכספי הארנונה, 520 מקומות חניה שהופקעו בת"א, ומחירים שאינם רחוקים ממחירי נסיעה במונית ■ גיל לייזר, מנכ"ל קאר-טו-גו, לא מתרגש מהביקורת
המחירים החדשים שאושרו בוועדת הכספים כוללים שני מסלולים לפי היקפי השימוש וכן דמי שימוש חודשיים קבועים (10 שקלים למשתמשים קלים ו-40 שקל למסלול בסיסי) – מה שלא היה עד כה ■ צפו במחירון המלא
תושבי תל-אביב מוחים על השתלטות רכבי אוטותל על מקומות החניה המוגבלים גם כך ■ בעיריית תל-אביב לא מתרגשים מהביקורת
המיזם של עיריית ת"א להשכרת רכב לנסיעות קצרות הושק בשבוע שעבר, ועורר זעם בשל מאות מקומות החניה שהופקעו לטובתו ■ לפי העירייה, במיזמים בחו"ל, על כל רכב שיתופי הורדו מהכביש 4-10 מכוניות פרטיות
ת"א יוצאת למכרז דיור עם חללים משותפים, CAR2GO מתחילה לשתף פעולה עם עיריות, וערים אחרות מנסות שורה של מיזמים בתחום הכלכלה השיתופית ■ "ההסתכלות צריכה להיות לשנים קדימה"
גוטו גלובל (לשעבר CAR2GO)השכרת רכבחניהטלקאר מוטורסמכונית חשמליתתחבורה שיתופיתעיריית תל אביבקורקינטשגרירתל אביב