אמן הזכוכית דייל צ'יהולי, שלתערוכה המרהיבה שהציג בירושלים לפני כעשור הגיעו 1.3 מיליון איש, מעלה בחסות גלריה ליטבק והאופרה הישראלית את הפרשנות שלו לאופרה "כחול הזקן" של ברטוק
רייכל, המשמש כמנהל האמנותי של הסדרה: "לא היה אמן אחד שלא הסכים להגיע לישראל, וריגש אותי לגלות עד כמה לביקור אצלנו יש משמעות מיוחדת בעיניהם"
משדה-בוקר שבדרום ועד אילון שבצפון, עם כמה עצירות בתל-אביב כמובן
לוגו חדש וקמפיין חביב הם קוביית לגו אחרונה שבה מסיימים מיתוג - ולא עיקרו של התהליך
מוזיקה קלאסיתמחולמחזמרמתן שירםעיצוב אופנהפסטיבלפריזתיירותתערוכהתרבות: מה לעשות מחוץ לבית?