ב-2008 נסוגה החברה מכוונה להנפיק עצמה עבור סכום דומה ■ אייבלסטר, המתמחה בניהול קמפיינים דיגיטליים, סיפקה ב-2009 קמפיינים לכ-7,000 מפרסמים ושירתה כ- 3,350 סוכנויות פרסום על פני 5,150 אתרי אינטרנט בעולם
אייבלסטר רצתה לגייס בוול-סטריט, אבל אז בא המשבר וטרף את הקלפים גל טריפון, המייסד והמנכ"ל, לא מתבייש לומר שהוא מתחרה בגוגל ומיקרוסופט: "לא איבדנו את הרווחיות לרגע"
מדובר ב-5% מעובדיה בארץ החברה התכוונה השנה להנפיק בבורסה בארה"ב ולגייס 115 מיליון דולר