בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, התכנסו דיפלומטים, אנשי שיווק והסברה אזרחית, כדי לדון במאמץ ההשפעה הישראלי על דעת הקהל העולמית • יקי דיין, לשעבר קונסול ישראל בלוס אנג'לס: "כל אחד יכול להחזיק משרד הסברה ולעשות הסברה יותר אפקטיבית מהמדינה"
עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר ישראל נתפסה לא מוכנה בחזית ההסברתית, ולתוך הוואקום שנוצר נכנסו משפיעני רשת ופעילים חברתיים • שלושה מהם, יוסף חדאד, אלה קינן וליאור סושרד, התארחו בוועידת ישראל לעסקים של גלובס לשיחה על אתגרי ההסברה • חדאד: "אין הבנה לחשיבות ההסברה למתן קרדיט לצה"ל"; קינן: "אני לא אוהבת את המילה הסברה. אתה לא שולט בנרטיב"; סושרד: "יש פער גדול ברשתות - כל אחד רואה את האמת איך שהוא חושב"
אנטישמיותדובר צה"להסברהועידת ישראל לעסקים 2023חמאסיוסף חדאדיקי דייןישראל במלחמהכנס MAD 2024צה"ל