יוצרי תוכן

כתבות אחרונות

 
המנכ''ל ניל מוהאן וליאור סושרד / צילום: ג. לורנס

מה עשה ליאור סושרד בכנס המשפיענים של יוטיוב בניו יורק

תנובה משיקה קרטוני חלב עם תמונות רפתנים, ואמנים בצפון מציירים על מיגוניות במימון נשיונל ג'ואיש פאנד • וגם: בקניוני עופר ימכרו שרשראות מגן דוד, וכל ההכנסות יועברו כתרומה לארגון נכי צה"ל • אירועים ומינויים

גלית חתן 01.10.2024
אור אסולין, מנכ''ל משותף במשרד הפרסום והסושיאל ארבעים ושתיים / צילום: ניב מאיו

5 מגמות בשיווק הדיגיטלי: מתקציב הטיקטוק ועד החזרה לפייסבוק

השנה החולפת המחישה למותגים את חשיבות הגמישות בעולמות הסושיאל • ב-2025 הם יידרשו להשקיע יותר בסרטוני וידאו, להעדיף יוצרי תוכן על פני משפיעניות ולחדד את עבודת ה-AI

אור אסולין 11.09.2024
איור: גיל ג'יבלי

למי שייכים הנכסים הדיגיטליים שלנו אחרי שאנחנו מתים?

שאלת הזכויות הדיגיטליות של משתמשי הרשתות החברתיות עלתה ביתר שאת לאחר מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, מה שהוביל לחקיקה חדשה בנושא • החוק מורה לחברות לגבש מדיניות מתאימה ולעדכן בה את המשתמשים, אך משאיר חריג רחב - שמעלה תהיות על האפקטיביות שלו

נטע סרוסי 31.07.2024
רגב גור / צילום: דן ליאור

"בארה"ב יוצר תוכן טס במטוס פרטי ומסתובב עם מאבטח. כאן כולם קרובים למעיין אדם"

לרגב גור, בעלי חברת יוצרי התוכן נרטיב, אין בבית טלוויזיה, הוא לא צופה בחדשות, ובארון יש לו כמעט רק חולצות שחורות, כדי "לא לבזבז זמן" • הוא עובד עם חברות טכנולוגיה ופיננסים, שמגלגלות מאות מיליוני דולרים בשנה, ומחבר בינן לבין היוטיוברים המובילים בעולם • החודש יקיים כנס בת"א יחד עם היוצר הערבי־ישראלי נאס דיילי, שבו יתייחסו גם לאירועי ה־7 באוקטובר

גלית חתן 26.05.2024
יוצרות תוכן שעובדות עם יומנז: אן זיוי, ליאל אלי ומרין נידם / צילום: צילומי מסך מאינסטגרם

שוק המשפיענים הישראלי מגלגל 60 מיליון דולר בשנה, ויש מי שמרוויחות יותר

בשנה החולפת הרוויחו נשים פי 14 מגברים ברשתות החברתיות - כך עולה מדוח Humanz על פערי השכר בקרב המשפיענים בישראל • מנכ"ל Humanz, ליאב רפאל חן: "הן מגיעות להכנסות של מאות אלפי שקלים בחודש, וזה קורה הודות לשתי תכונות: אותנטיות ושיתופיות"

גלית חתן 31.03.2024
יוצר התוכן פיטר מיקנון. ''מוכר בלי למכור, ולכן זה מצליח'' / צילום: צילום מסך מיוטיוב

השוק הזה מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה. מה חושבים עליו בגולדמן זאקס?

שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי

גלית חתן 04.03.2024