משווקים בארה"ב כבר קונים את האפשרות לשדר פרסומות המתחזות לתוכנית טלוויזיה ולפרסם דרכן את המוצרים שלהם - בין אם מדובר במוצר צריכה או באג'נדה שהם רוצים לקדם ■ בישראל ההתייחסות לתופעה עדיין מסויגת
זאת במטרה לספק פיתרון כולל ללקוחותיה ■ במסגרת שינוי האסטרטגיה, החברה מתרחבת ומשיקה 3 מחלקות מקצועיות ייעודיות חדשות שיעסקו בתחומי הוידיאו, עולם הסלולר וענף החיפוש
כך עולה מסקר TIM שנערך עבור Twisted ■ עפ"י הסקר, 3 מתוך 5 גולשים פעילים או מגיבים לתוכן גולשים
תקציב הקמפיין ברשת יעמוד על 2 מיליון שקל אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משותף ב-twisted, יצטרף לצוות היועצים של המפלגה הכולל את שלום קיטל, מורדי עמר וליאור רוטברט
בכירים בענף האינטראקטיב טוענים כי למרות המשבר הפיננסי והציפיות להאטה מסוימת בשוק, מוקדם לדעת מה יהיו ההשלכות על שוק הפרסום המקוון הישראלי
לדברי החברה, הניתוח יתבסס על מסד נתונים שיושגו "מהבטן של הצרכן" - שאין דרך מחקרית אחרת להשיגם כיום