הספקיות מנסות להצמיח את השוק באמצעות הרחבת הקטגוריה עם מוצרים שנחשבים לבריאים יותר מחטיפי הדגנים הנמכרים כיום • משקלם גבוה יותר, והם נמכרים באריזות שקופות, כדי לייצר תחושה של שקיפות ברכיבים ושל מוצר עם ערך מוסף
ההסכם הושג לאחר שג'נרל מילס ישראל הגישה בקשה לצו מניעה זמני שיאסור על שטראוס לשווק את חטיף אנרג'י באריזה זהה כמעט לחלוטין לזו של המותג האמריקאי
לטענת ג'נרל מילס, משווקת Nature Valley בישראל, החטיף אנרג'י לא רק דומה בהרכבו לזה של Nature Valley אלא אף מחקה את מראה האריזה שלו, כך ש"הדמיון הקיצוני בין שני המוצרים" עלול להביא להטעיית צרכנים