אקספון מציעה תעריפים זולים למי שמוותר על תמיכה טכנית, אך במהירויות 1.5 ו-2.5 מגה 012 סמייל לא פחות אטרקטיבית, ובמהירות 5 מגה העסקה עם בזק בינלאומי משתלמת ■ בכל מקרה שווה להתמקח כדי להשיג הנחות
בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות
"גלובס" בדק את מחירי המסלולים בחיוג מהבית לפי תעריפי 6 החברות המציעות כיום את השירות ■ בזק בינלאומי מציעה גם את המחיר הזול ביותר למרבים לדבר, יחד עם 012 סמייל ■ ההצעה הטובה ביותר למשתמשים הקלים היא של 013 נטוויז'ן
מפעילת התקשורת דיווחה כי הפסדיה ברבעון השני כמעט והכפילו עצמם ל-1.9 מיליון דולר ■ לחברה גרעון של 8.02 מיליון דולר בהון החוזר
בזק בינלאומי זוכה לציונים הטובים ביותר בכל הפרמטרים, מה שמציב אותה מעל שתי מתחרותיה 012 סמייל ונטוויז'ן 013, אך הן לא הרחק מאחור ■ בשורה התחתונה: המיזוגים והתחרות הגוברת הטיבו עם הצרכנים
"גלובס", בשיתוף עם אתר "כמהזה", בדק את העלויות של ספקיות האינטרנט בערוצים השונים - בחבילות משולבות, מופרדות ובעסקאות מורחבות, וגילה כי ההתמקחות משתלמת: אפשר להוזיל את התעריפים הרשמיים
באקספון רותחים מזעם בעקבות זאת, ופנו לאפיקים משפטיים ולמשרד התקשורת כדי שיתערב בסוגיה
מבדיקת "גלובס" עולה כי אם הם גרים בארה"ב או בצרפת - מוטב שתחייגו דרך נטוויז'ן 013 ולא תשלמו כלל על 100 דקות שיחה, ואם הם חיים ברוסיה - מומלץ שתנצלו את התעריפים של אקספון 018 ותשלמו 10 אגורות לדקה
איציק בן-אליעזרחברות סלולרחזי בצלאלכלירמרקמוטי בן משהמיזוגים ורכישותמשרד התקשורתסלקוםפרטנרשמעיה רייכמן