אקספרט

חברה-בת של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

כתבות אחרונות

 
רשת אורט לוגו

ראובני-פרידן זכה בתקציב הפרסום של אורט בהיקף 5 מיליון שקל

התקציב טופל ב-10 השנים האחרונות במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי ■ כמקובל בענף הפרסום, הרקע לשינוי הוא חילופי מנהלים ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 10.08.2016
אדלר חומסקי | לפני כולם

אחרי 20 שנה: תקציב הפרסום של יואל גבע עובר ל-LEAD

תקציב הפרסום של רשת בתי-הספר יואל גבע נוהל במשך 20 שנה ע"י משרד הפרסום אקספרט

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2011

יצרנית הביודיזל גלטן בדרך למיזוג עם אלומות ספרינט

רמי אורדן ומוטי מערבי מחברת אקספרט רוכשים 59% מהשלד של אלומות ספרינט מידי חברת פארטו ומתכוונים ליצוק לתוכו את הפעילות של חברת גלטן

שירות גלובס 11.04.2011

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קניוני ישראל

‎‎על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד‏ ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 27.04.2010

תקציב הפרסום של חברת הריהוט 5 נגרים עובר למשרד הפרסום חברון-זלצמן

התקציב, שהיקפו השנה יעמוד על 2 מיליון שקל, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו ; בשנה שעברה טופל התקציב ע"י משרד אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי

שירות גלובס‏ 18.03.2009