תקציב הפרסום של חברת הריהוט 5 נגרים עובר למשרד הפרסום חברון-זלצמן

התקציב, שהיקפו השנה יעמוד על 2 מיליון שקל, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו ; בשנה שעברה טופל התקציב ע"י משרד אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של רשת חדרי הילדים והנוער 5 נגרים יטופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן.

התקציב, שהיקפו בשנה הקרובה יעמוד על 2 מיליון שקל, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו.

בשנה שעברה טופל התקציב במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום עמד היקף התקציב בשנה שעברה על 3 מיליון דולר במחירי מחירון.