תקציב הפרסום של רשת חדרי הילדים והנוער 5 נגרים יטופל במשרד הפרסום חברון-זלצמן.
התקציב, שהיקפו בשנה הקרובה יעמוד על 2 מיליון שקל, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו.
בשנה שעברה טופל התקציב במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. לפי נתוני יפעת בקרת פרסום עמד היקף התקציב בשנה שעברה על 3 מיליון דולר במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.