ארי מרקין

מנהל הקריאייטיב בסוכנות הפרסום האמריקנית קריספין פורטר אנד בוגוסקי

כתבות אחרונות

 

ההצגה חייבת להימשך

חברות רבות לקחו השנה חסות על משדרי ה-11 בספטמבר. האמריקנים כבר בשלים לכך

ארי מרקין 13.09.2011

ארי מרקין בקקטוס הזהב: הטלוויזיה היא מדיה שלא תמות לעולם

מרקין, ‏‏מנהל הקריאייטיב של קריספין פורטר & בוגוסקי: "אם מצליחים למצוא משפט שיסכם את הקמפיין - סימן שהוא מוצלח"

‎‎חגית ברונסקי‏ 25.05.2011

ארי מרקין: "אני מקווה יום אחד לעבוד רק על הבריף של ישראל"

מרקין, מנהל קריאייטיב בקריספין-פורטר&בוגוסקי, מגיע לארץ לרגל "קקטוס הזהב" ■ ל"גלובס" הוא מספר על בעיית המיתוג של ישראל ועל קונפליקט של איש דתי שפועל בעולם ברנז'אי-חילוני

יניב פוהורילס 19.05.2011

ארי מרקין מקריספין פורטר אנד בוגוסקי יופיע בקקטוס הזהב

מרקין, מאנשי הקרייאטיב הבולטים בעולם, ירצה בתחרות על מציאת השראה בעולם משתנה

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2011