חברות רבות לקחו השנה חסות על משדרי ה-11 בספטמבר. האמריקנים כבר בשלים לכך
מרקין, מנהל הקריאייטיב של קריספין פורטר & בוגוסקי: "אם מצליחים למצוא משפט שיסכם את הקמפיין - סימן שהוא מוצלח"
מרקין, מנהל קריאייטיב בקריספין-פורטר&בוגוסקי, מגיע לארץ לרגל "קקטוס הזהב" ■ ל"גלובס" הוא מספר על בעיית המיתוג של ישראל ועל קונפליקט של איש דתי שפועל בעולם ברנז'אי-חילוני
מרקין, מאנשי הקרייאטיב הבולטים בעולם, ירצה בתחרות על מציאת השראה בעולם משתנה