אריאל פלג

כתבות אחרונות

 
משחקי הדיונון / צילום: Associated Press, Youngkyu Park/Netflix

"משחק הדיונון" הרג את "הנבל הקלאסי". מי יתפוס את מקומו?

עשור אחרי שנאסרה לשיווק, הסדרה "משחק הדיונון" הפכה לסחורה חמה בנטפליקס • זה לא מקרי: הגלובליזציה גרמה לאנושות להבין עד כמה הבעיות בעולם משותפות, והחברות המסחריות שינו כיוון

אריאל פלג 26.10.2021
לינוי אשרם / צילום: Reuters, LISI NIESNER

"נבוך בכלל לכתוב את זה": כך נולד הקמפיין הוויראלי לסגירת פערי השכר

מאות מנהלי חברות, ארגונים חברתיים ואנשים פרטיים העלו את תמונתם האישית תחת ההאשטאג "#שוות_משוות: סוגרות את פערי השכר" • הקמפיין, שהתחיל ממספר פוסטים של נשים אקטיביסטיות, עורר שיח ציבורי והוכיח - פערי השכר המגדריים קיימים, והם מפריעים לכולנו

אריאל פלג 25.10.2021
חברות חייבות לוודא שהנכסים הדיגיטליים שלהן נרשמים על שמן, ומצויים בבעלותן / צילום: Shutterstock

הגנבים החדשים רוצים לקחת את הדבר הכי רגיש שלכם. כך תתגוננו

מה עושים כאשר נותני שירות "חוטפים" מתחת לאפן של חברות נכסים כמו אתר איקומרס או עמוד עסקי באינסטגרם? • חברה קמעונאית צומחת בתחום המזון נפלה לאחרונה קורבן לתרמית מצד ספק שירותים דיגיטליים • מהנזקים שנגרמו לה, אפשר להפיק לא מעט לקחים

אריאל פלג 12.10.2021
הנסיכות של דיסני. בעיגול: אריאל פלג / צילום: shutterstock, שי גבריאלי

חזקות, עצמאיות ואקטיביות: בדיסני נולד דור חדש של נסיכות, והוא הרבה יותר רווחי

מחקר סנסציוני מ-2016 הראה כי ילדים וילדות שהיו "מכורים" לדמויות של דיסני החזיקו בתפיסות מגדריות בעייתיות; אלא שהשנה התפרסמו התוצאות הסופיות של המחקר, והן הראו בדיוק את ההפך • איך שינתה אימפריית הנסיכות את המיצוב שלה, ומה פייסבוק יכולה ללמוד ממנה

אריאל פלג 07.10.2021
לברון ג'יימס / צילום: Reuters, Robert Hanashiro-USA TODAY Sports

מעל כולם ובסיכון גבוה: ב-NBA מהמרים על הקריפטו וענקיות הטק

שותפויות טכנולוגיות מעצבות מחדש את החוויה שה-NBA מספקת לאוהדים שלה, למאמנים ולפרשנים • ליגת הכדורסל האמריקאית, שהיקף החסויות שלה בשנה החולפת עמד על קרוב ל-1.5 מיליארד דולר, עושה את זה יותר מהר וגבוה מכולן - אבל במשחק הזה יש גם מי שמפסיד

אריאל פלג 29.09.2021
מוצרים של קוקיז. החומר שהיה מזוהה עם סטלנים הפך למוצר מסחרי לגיטימי / צילום: צילום מסך מתוך אתר קוקיז

עוגיות המזל: כך הזניקה קוקיז את הקנאביס מהשוליים למיינסטרים

בתוך פחות מעשור הפך הראפר ברנר את חברת הקנאביס שהקים לאימפריה בינלאומית ששווה חצי מיליארד דולר • ההצלחה שלו הובילה לשינוי בתדמית של הענף הבעייתי כולו, בעיקר בזכות חלקלקות אלגנטית, התמקדות בחדשנות וסטוריטלינג אטרקטיבי

אריאל פלג 10.09.2021

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2