במועצה דורשים מיוניליוור לשנות את אריזת מרככי בדין, ולא מסתפקים בתגובה מנומסת
בסניף אושר עד נתלתה כרזה בה נכתב כי מוצרי יוניליוור הורדו מהמדפים בסניפי הרשת בשל התייקרות במחירי הקנייה הקמעונאיים של החברה
אוגוסט 2011 ייזכר לא רק בזכות המחאה - אלא גם עקב הירידה החדה בהיקפי הפרסום
ענת גבריאל, סמנכ"לית הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור, מאמינה כי אין עוד חברה עם עוצמה ויכולת לשנות את השוק כמו יוניליוור ■ ל"גלובס" היא מספרת על הקרבות בתחום מרככי הכביסה והדאודורנטים: "המתחרים שלנו מתחילים להזיע"
זאת בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה, אינטרנט, פעילות במגזר החרדי, קד"מ ופעילות מפה לאוזן