142 מיליון שקל השקיעו משרדי הממשלה מאז תחילת הקדנציה בקמפיינים של לפ"מ ■ אילו משרדים הוציאו הכי הרבה, מה מידת האפקטיביות של הפרסום ובאיזו מדיה?
את מקומו של המנכ"ל הפורש, גדי מרגלית, ימלא בינתיים אחד מסגניו, שלמה עדיאל
זאת במטרה לשקף את המגוון האתני והתרבותי הקיים בישראל בקמפיינים של משרדי הממשלה ■ מדובר ביוזמה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ■ משרד רה"מ יהיה שותף למימון הפרויקט
חנה רדו יוצאת נגד השיטה שלפיה תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם יוצאים למכרז ■ לפ"מ מגלגלת תקציבי פרסום בהיקף של כ-118 מיליון שקל בשנה
גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"
מרגלית, ששימש כמנכ"ל משותף בחברת הפרסום המגזרי "טריו" וכסמנכ"ל השיווק של רשת קלאב מרקט, יחליף בתפקיד את נתן מאיר