מדובר בהישג מיוחד עבור ענני תקשורת, שאחראית גם לגרסה המקורית בעברית וגם הפיקה את הרימייק האמריקאי עבור נטפליקס ■ המנכ"לית אורלי אטלס-כץ: "הבעת אמון יוצאת דופן בתעשיית הטלוויזיה הישראלית"
סדרת הנוער, שמופקת ע"י ענני תקשורת ומשודרת בערוץ ניקולודיאון בהוט, נמכרה לערוץ RTP
התוכנית שיצר גיורא חמיצר משודרת בערוץ ניקלודיאון ב-yes ונחשבת לאחת ממותגי התוכן המובילים לנוער ■ זו הפעם הראשונה שסדרה ישראלית נרכשת ע"י נטפליקס
סדרות הילדים והנוער הן אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של פלטפורמות השידור הישראליות, שמשקיעות לפחות 40 מיליון שקל בשנה על סדרות לילדים ונוער ■ גיורא חמיצר, יוצר הסדרה "שכונה", מדבר על השינוי שהסדרה יצרה
סדרת הנוער "החממה" של ניקלודיאון ב-yes נמכרה לערוץ ניקולודיאון הבריטי
גיורא חמיצר חתום כמעט על כל הסדרות שהילדים שלכם צופים בהן באדיקות, גם שנים ארוכות לאחר שצולם הפרק האחרון ■ עכשיו הוא מעלה את "החממה" ולא מוכן להיכנע לטרנד של העלמת הישראליות מהתוכן לטובת מכירת הפורמט לחו"ל
ויאקוםלי-אור אברבךענני תקשורתערוץ ניקלודיאוןתוכניות טלוויזיה