נאמני רשת האופנה דיסקרט מבקשים למכור כעסק חי את הרשת שייסד וניהל יעקב (ג'קו) גבאי - כך עולה מדוח שהנאמנים הגישו היום לבית המשפט
בעלי רשת האופנה דיסקרט, ג'קו גבאי, פנה לקניונים בבקשה לדון בשכר הדירה שהרשת משלמת, בטענה כי נקלעה לתסבוכת ■ בשיחה עם "גלובס" הוא אומר: "החברה מרוויחה, והמטרה שלנו היא לנהל מו"מ עם הקניונים"
מלחמות מחירים, מותגים בינלאומיים, התייקרות חומרי הגלם והייצור וההשקעה האדירה הנדרשת במלאים ובפרסום מובילים יזמים בענף האופנה לשיטת הזכיינות ■ כמה זה עולה?
הסניפים החדשים ייפתחו בקניון גנים בפתח-תקווה ובמרכז בן-גוריון בראשון-לציון
זאת כחודש לאחר הבקשה להקפאת הליכים ■ היקף חובות הרשת עומד על 15.5 מיליון שקל, והכוונה היא למכור אותה ב-4-5 מיליון שקל ולהשאיר אותה לרוכש כשהיא נקייה מחובות
בעלי עסקים אוהבים את מודל הזכיינות, שמאפשר להשתייך לרשת עם מוניטין ולצמצם סיכונים ■ אבל איך שורדים כשהרשת נקלעת לקשיים? מנכ"לי רשתות מזכות מסבירים
תקציב הפרסום של הרשת לשנה הקרובה צפוי לעמוד על 800 אלף שקל
הסניפים החדשים ייפתחו בקניון איילון בר"ג ובקניון קן-אור באור-יהודה ■ תפתח 3 סניפים נוספים עד סוף 2009
בחודשים הקרובים תפתח הרשת סניפים גם בקניון הזהב בראשון-לציון ובמרכז G בחולון