מגעים למכירת רשת האופנה NO NAME לקסטרו או דיסקרט

זאת כחודש לאחר הבקשה להקפאת הליכים ■ היקף חובות הרשת עומד על 15.5 מיליון שקל, והכוונה היא למכור אותה ב-4-5 מיליון שקל ולהשאיר אותה לרוכש כשהיא נקייה מחובות

כחודש לאחר הבקשה להקפאת הליכים, ברשת האופנה NO NAME נעשים ניסיונות למכור את הרשת כעסק חי. ל"גלובס" נודע כי מגעים ראשוניים למכירת הרשת התקיימו עם רשתות האופנה קסטרו ודיסקרט.

ככל הנראה, חלק ממגעים אלה התקיימו ביוזמת עו"ד עמית לדרמן וכן ביוזמת עו"ד אביתר קרמר ממשרדו של ד"ר שלמה נס, שמונה על-ידי בית המשפט לנאמן החברה בהליך הקפאת ההליכים.

היקף חובותיה של רשת NO NAME לספקים, לבנקים ולעובדים עומד על 15.5 מיליון שקל, והכוונה היא לנסות למכור את הרשת במחיר של 4-5 מיליון שקל, כאשר הרוכש יקבל לידיו חברה הנקייה מכל חוב, לרבות מחובות החברה לעובדים.

רשת NO NAME מונה היום 18 חנויות, כאשר 4 מתוכן פועלות בזכיינות. בחודש האחרון נסגרו 3 מסניפי הרשת בקניון סביונים, בקניון ערים בכפר-סבא ובמרום-נווה. בקרוב צפויה החברה לסגור גם את הסניף בקניון באור-יהודה.

סגירת הסניפים היא חלק מתהליך ההבראה של הרשת, שאף הוצג לפני לבית המשפט. במסגרת תוכנית ההבראה פוטרו 12 עובדים, וכיום הרשת מעסיקה 90 עובדים.

לרשת NO NAME יש סניפים במספר קניונים מובילים, ובהם קניון עזריאלי, קניון מלחה, דיזנגוף סנטר, קניון הנגב, גרנד קניון ועוד.

בשנת 2009 עמדו הכנסות הרשת על 32 מיליון שקל, ואולם הרשת סיימה את השנה במאזן שלילי. בשנה זו עמד ההפסד התפעולי של NO NAME עמד על 2.2 מיליון שקל, כאשר בשורה התחתונה רשמה הרשת ב-2009 הפסד של 3.7 מיליון שקל. ב-8 החודשים הראשונים הסתכמו הכנסות הרשת ב-15.6 מיליון שקל.

החברה טענה בבית המשפט כי היא נקלעה לבעיה תזרימית כתוצאה מהשקעה כושלת בהקמת תת-רשת חנויות לגברים, שדרשה מהחברה השקעות ענק - שירדו לטימיון לאחר ההחלטה לסגור את חנויות הגברים.

בהקשר למכירה ראוי לציין כי במקרה של רכישה ייהנה הרוכש גם מהפסדים צבורים של כ-8 מיליון שקל, שעליהם יוכל לקבל, אם וכאשר, זיכוי במס כנגד רווחים של חברה רוכשת.