אפל יורדת למקום השני ואמזון מטפסת למקום השביעי בדירוג BrandZ ל-2016 ■ מותגי הבנקים וחברות הנפט והגז רשמו את ירידות השווי החדות ביותר
בדירוג 100 המותגים המובילים של אינטרברנד אין הפתעות ■ המיתון והעידן הדיגיטלי יצרו תובנה חדשה: הנאמנות היא ערך עליון. מותגים שהשכילו לקבל נאמנות גבוהה מהלקוחות - כמו מקדונלד'ס למשל - שמרו על מיקומם בדירוג
כך עולה ממדד 100 המותגים המובילים של BrandZ המותג קוקה-קולה יורד למקום הרביעי, והחברה הסלולרית צ'יינה מוביל מזנקת למקום החמישי המותג בלאקברי רושם את הצמיחה הגבוהה ביותר: 390%