חברות Enterprise

כתבות אחרונות

 
צילום: נטי לוי

האם המיזם פורץ הדרך הבא יצא דווקא מארגוני האנטרפרייז?

המציאות העסקית משתנה בקצב הולך ומתגבר, ומחייבת ארגוני אנטרפרייז מובילים להאיץ את היצירה והיישום של מנועי צמיחה עסקיים, לייצר ערך עסקי-טכנולוגי במהירות גבוהה הרבה יותר מבעבר וליישם הצעות ערך ומיזמים עסקיים חדשים בקצב מאתגר • לשם כך דרושים להם כלים שיאפשרו את שבירת מודל העבודה הקיים ויאיצו הטמעת שינויים ויישומם, תוך רתימת טכנולוגיות הענן והבינה המלאכותית, מסבירים אריאל סלפטר, מנהל האנטרפרייז המסחרי בישראל של Google Cloud ואבנר שטראוס, יו"ר חברת הייעוץ שטראוס-אסטרטגיה

נתן סטולרו 23.02.2023
צילום: באדיבות אמות השקעות

"בית משלנו": למה חברות הייטק ממתגות עצמן באמצעות שכירת מבנה משרדים שלם

מבנה משרדים פרטי ללא שותפים מאפשר לחברה לעצב אותו כרצונה - לדאוג למתקנים ושירותים ייחודיים לעובדים, כגון אזורי הסעדה ומתחמי פעילות ופנאי • בנוסף ניתן למתג אותו פנימית וחיצונית על מנת להוסיף לגאוות היחידה המקצועית

נתן סטולרו 27.04.2022
"כל השקעה בפלטפורמת תוכן מגיעה עם תוכנית עסקית" / צילום: עומר ליפשיץ

מנוע חיפוש לרופאים או קהילת תוכן טכנולוגית: כך תהפכו אותם לנכס דיגיטלי מניב

השבחת פלטפורמות תוכן מקוונות למטרות רווח הפכה בעת האחרונה לאפיק השקעה • מי שמעוניינות בדרך כלל בהשקעה שכזו הן חברות ענק עם תקציב גבוה ופוטנציאל מכירות או טראפיק מאוד גדול, מסביר אייל רחמים, מנכ"ל SEOLINKS

נתן סטולרו 20.01.2021
קוסטה ריקה. ראשונה באמריקה הלטינית בזמינות למחקר ופיתוח בתחומי הביוטכנולוגיה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חדשנות רפואית, קיימות ו-IT: קוסטה ריקה עולה על מפת ההשקעות העולמית

המדינה מדורגת שנייה באמריקה הלטינית במדד החדשנות העולמי, השלטון בה יציב והייצוא ממנה הוכפל בעשור האחרון • "יש אצלנו היצע מאוד גבוה של כוח אדם איכותי, משכיל ועם הבנה טכנולוגית עמוקה, שמעניין חברות גלובליות רבות", אומרת דיאנה קורדרו, מנהלת לשכת המסחר של קוסטה ריקה בישראל

נתן סטולרו 03.01.2021
בזמן הפיץ' ללקוח, נסו לספק ייעוץ ולא למכור את המוצר שלכם / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כיצד חברות סטארט-אפ מצליחות למכור ללקוחות ענק?

שימו את חלום האקזיט בצד, השאיפה של כל חברת הזנק הוא לצבור מספר גדול של לקוחות Enterprise - כאלה שראוי לפרסם את הלוגו שלהן באתר, כמעין תו תקן של חברה אמינה ומובילה בשוק • מחצית מהסטארט-אפים נכשלים במשימה זו • כיצד הם מסוגלים להצליח בזכות עצמם ולמכור את שירותיהם ישירות לארגוני אנטרפרייז?

נתן סטולרו 25.11.2020