מראה שנותנת עצות איפור ■ חלון ראווה שמאפשר למדוד מותגים ■ חנויות ללא קופות ותורים ■ וסניפים שעוקבים אחרי כל צעד של הקונים ■ קמעונאות בעידן החדש - כתבה שנייה בסדרה
כל בעל חנות יודע שהמכירה מתחילה בחלון הראווה ■ הדבר נכון במיוחד בתקופת החגים, שבה התחרות של העסקים הקטנים מול הרשתות הגדולות והמבוססות הופכת קשה במיוחד
ביהמ"ש: הטעם המסחרי שמניע את בעלי העסקים שלא לסמן סחורות נעוץ בכך ש"היעדר מחיר מפתח ציפיות בלב הצרכנים ומפתה אותם להיכנס לחנות, דבר שמקרב אותם לביצוע עסקה ללא הפעלת שיקול-דעת מלא"