טלוויזיה

כתבות אחרונות

 
רמי נחום / צילום: דן נחום

רמי נחום: "ממיר יעלה בטריפל סי 10 שקלים - אני לא שודד"

רמי נחום מטריפל סי, שהכריז בשבוע שעבר על חבילת טלוויזיה ב-50 שקל בחודש, מדבר על התחרות מול בזק והוט ומכריז: "עדיין לא נאמרה המילה האחרונה"

גד פרץ 25.04.2017
רמי נחום / צילום: דן נחום

טריפל סי שוברת שוק: חבילת טלוויזיה ב-50 ש' לחודש

החברה נכנסת לתחום ה-IPTV – שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט, תחת מותג חדש smart ■ תציע גם חבילת טריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית ב-100 שקל לחודש

יונתן כיתאין 20.04.2017

מתכוננת לנטפליקס: הוט משיקה מותג טלוויזיה אינטרנטי

המותג החדש, NEXT TV, יפנה לצופים צעירים שאינם מחוברים לטלוויזיה רב-ערוצית ויאפשר לצפות בתוכן של הוט ובתוכן מובחר מהעולם באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, ב-49 שקל לחודש

גד פרץ 27.03.2017

עד כמה משכורות ועלויות הסדרות בארה"ב עוד יכולות לעלות?

דנה וולדן, יו"רית ומנכ"לית משותפת של קבוצת הטלוויזיה של תאגיד המדיה פוקס, מדברת על תור הזהב שעובר על הסדרות בארה"ב ומאמינה שהריאליטי עדיין לא אמר את המילה האחרונה

יונתן כיתאין 11.03.2017
Huffington Post Live / צילום: מסך

מדריך מקוצר ליוצרים: מה למדנו ממלחמת הווידאו

בעוד יוטיוב, פייסבוק והפבלישרים ברחבי העולם נאבקים על הצפיות בווידאו, אנשי התוכן תוהים איזה וידאו כדאי להם לייצר

אורי רוזן, מנהל ועורך ראשי mako 06.03.2017
מדליקים שוב את הטלויזיה / איור: shutterstock

מדליקים שוב את הטלוויזיה: הפרסום במסך הקטן עושה קאמבק

אחרי שנים לא מעטות שבהן תקציבי הפרסום הועברו מהטלוויזיה לדיגיטל, מתחילה להסתמן תופעה הפוכה ■ קווים לדמותו של הקאמבק הטלוויזיוני המפתיע

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2017

"שוק המשחקים? רק שוק הנשק והסמים גדול ממנו"

תעשיית הגיימינג צומחת במהירות, והחברות הישראליות בולטות בה ■ עפ"י התחזיות, המפץ הגדול בעולם המשחקים הדיגיטליים עדיין לפנינו

שירי דובר 04.03.2017
לוגו פרטנר

פרטנר תשדר את ערוץ הטלוויזיה VICELAND של קבוצת VICE

זאת במסגרת מיזם הטלוויזיה שלה שאמור לעלות בחודשים הקרובים ■ VICELAND הוא ערוץ הפונה במובהק לצעירים ומשדר תכנים מקוריים, חדשות, סדרות דוקומנטריות, תוכניות לייף סטייל וריאליטי

יונתן כיתאין 02.03.2017
אמזון סטודיו, תוכניות טלויזיה/ צילום: אמזון

האם אמזון בדרך להפוך למעצמת בידור ומדיה עולמית?

אמזון עובדת על פיתוח ערוץ חדש בתשלום שיהיה מוקדש אך ורק לסרטים ולדרמות שהיא יוצרת בעצמה ■ ערוצי אנימציה, ספורט ושלל הפקות מקור יהוו את התשתית לערוץ מסחרי עצמאי חדש של החברה

איתן בייגל 15.02.2017

מ"מטומטמת" ועד "פאודה": הסדרות הישראליות שנמכרו השנה

שנת 2016 הייתה שנה טובה להפקות מקור ישראליות ■ רגע לפני שהיא נגמרת, ניקח רגע להיזכר בסדרות הישראליות שהיו כל-כך טובות, שהן ישודרו ממש בקרוב גם במסכים הקטנים שמעבר לים

שירות גלובס 20.12.2016
ווסטוורלד / צילום: מסך

"אין בארה"ב מספיק כותבים וטאלנטים כדי לעמוד בביקוש"

כניסתם של גופים כמו נטפליקס ואמזון לתחום הפקות הטלוויזיה הקפיצה את העלות הממוצעות לפרק בסדרה ויצרה היצע עצום וחסר תקדים של תכנים בארה"ב ובכל העולם

יונתן כיתאין 02.12.2016
לוגו קשת

הגרסה הבריטית של "פלפלים צהובים" נמכרה לאמזון פריים

הסדרה שהופקה על ידי קשת UK רשמה הצלחה בבריטניה, וה-BBC הזמין עונה נוספת שלה ■ לאחרונה עלתה גרסה של הסדרה גם ביוון

יונתן כיתאין 01.12.2016
חנות של AT&T / צילום: רויטרס

אפליקציית טלוויזיה חדשה של AT&T פותחה בעיקר בישראל

חברת AT&T האמריקאית השיקה אמש פרויקט טלוויזיה חדש DIRECTV NOW, במסגרתו העלתה את התוכן שלה לרשת דרך אפליקציה ■ מרכז הפיתוח של AT&T בישראל היה השותף המרכזי בפיתוח האפליקציה

גד פרץ 29.11.2016
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מחקר מקיף של אריקסון: העתיד של הטלוויזיה כבר כאן

הצפייה בווידאו דרך המובייל מתעצמת ובאה על חשבון הצפייה בטלוויזיה ■ אלה הרגלי הצפייה של הצרכנים בעולם

גד פרץ 15.11.2016
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מחקר: אצל הילדים הטלוויזיה עדיין מנצחת את הטאבלט והסמארטפון

לפי מחקר עולמי של ויאקום, לכשליש מהילדים יש מכשיר טלוויזיה משלהם, ו-42% מהם צופים בטלוויזיה 2-5 שעות ביום

יונתן כיתאין 10.11.2016

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 761 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 48