קמפיין חדש ברשת מוכיח: רעיון טוב עושה את ההבדל ■ הקמפיין, "התנועה לשמירת הבולבולים", התברר כשיתוף-פעולה בין דורקס והוועד למלחמה באיידס
הוועד למלחמה באיידס יצא היום בפרויקט ייחודי תחת הכותרת "כולנו נבדקים" ■ לפרויקט נרתמו כל תחנות הרדיו בישראל: תחנות קול ישראל, תחנות הרדיו האזורי, גלי צה"ל וגלגלצ
השיר "Going all the way" של ההרכב "SDIA", ששמו בהיפוך הוא "AIDS", הושק לפני כ-6 שבועות כחלק מקמפיין ליום האיידס הבינלאומי שחל היום ■ השיר זכה להצלחה בתחנות הרדיו ואף להתעניינות עולמית
התשדיר של הוועד למלחמה באיידס, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, יעלה מחר ב-8 בבוקר וב-12 בצהריים בו-זמנית בכל 20 תחנות הרדיו בישראל, תחת הסלוגן "בכל פעם שאתה עושה סקס לא מוגן - נולד ספק קטן"