בישראל רשומים כיום כ-48 אלף ארגונים ללא כוונה רווח, ובמרביתם סופרים בזהירות את הכסף וזקוקים לכל אגורת תמיכה שהממשלה מעבירה להם • אלא שבגלל מערכות הבחירות הרצופות, 2020 החלה ללא תקציב, והבור הולך ומעמיק • את המחיר ישלמו האוכלוסיות הנזקקות ביותר בחברה
בתערוכת המכירה בחסות בנק הפועלים יוצגו כ-700 עבודות של כ-600 אמנים ישראלים
תערוכת האמנות הישראלית למען הוועד למלחמה באיידס, שתתקיים בבניין ההנהלה של בנק הפועלים בת"א בסוף השבוע, תכלול כ-800 יצירות שתרמו יותר מ-600 אמנים
קמפיין חדש ברשת מוכיח: רעיון טוב עושה את ההבדל ■ הקמפיין, "התנועה לשמירת הבולבולים", התברר כשיתוף-פעולה בין דורקס והוועד למלחמה באיידס
בכירי בנק הפועלים הגיעו לפתיחת תערוכת האמנות הישראלית למען הוועד למלחמה באיידס בצל חקירת המנכ"ל ציון קינן ■ אריסון: "יש הרבה טוב במדינה הזאת. בואו נתחבר לטוב"
התערוכה השנתית למען הוועד למלחמה באיידס הפכה להפנינג של אספנות חדשה ■ והפעם כ-700 עבודות של יותר מ-600 אמנים ■ מחירי העבודות בתערוכה נעים בין 500 שקל ל-70 אלף שקל
הוועד למלחמה באיידס יצא היום בפרויקט ייחודי תחת הכותרת "כולנו נבדקים" ■ לפרויקט נרתמו כל תחנות הרדיו בישראל: תחנות קול ישראל, תחנות הרדיו האזורי, גלי צה"ל וגלגלצ
הקמפיין שהרשים את יצחקי יותר מכולם היה השיר של להקת SDIA "הולכת עד הסוף" עבור הוועד למלחמה באיידס ■ זו לא פעם ראשונה שמשיקים שיר שבסוף מסתבר שהוא קמפיין, אבל כאן כל המרכיבים התחברו מצוין
תערוכת האמנות הישראלית למען המלחמה באיידס, בחסות בנק הפועלים, תתקיים בסוף השבוע הקרוב זו השנה ה-11
השיר "Going all the way" של ההרכב "SDIA", ששמו בהיפוך הוא "AIDS", הושק לפני כ-6 שבועות כחלק מקמפיין ליום האיידס הבינלאומי שחל היום ■ השיר זכה להצלחה בתחנות הרדיו ואף להתעניינות עולמית
המשרד זכה בפרס Grand LIA עבור קמפיין הרדיו "הספק" שנעשה למען הוועד למלחמה באיידס ■ עבודה נוספת של המשרד באינטרנט, מחיקת הטוקבקים של קולגייט, זכתה בפסלון ארד בקטגוריית הדיגיטל
קמפיין "הספק" היה הפעם הראשונה בה התקיים בישראל אירוע רדיו ששודר בו-זמנית בכל תחנות הרדיו במדינה ■ הקמפיין זכה גם בתחרות הפרסום ONE SHOW והיה גם פינליסט בתחרות הקליאו
מדובר בזכייה ראשונה למשרד ישראלי בתחרות, הנחשבת לאחת מ-3 התחרויות היוקרתיות בעולם בתחום הפרסום
התשדיר של הוועד למלחמה באיידס, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, יעלה מחר ב-8 בבוקר וב-12 בצהריים בו-זמנית בכל 20 תחנות הרדיו בישראל, תחת הסלוגן "בכל פעם שאתה עושה סקס לא מוגן - נולד ספק קטן"
איידסאמנותבנק הפועליםחגית פלג רותםתערוכה