מדובר בעסקה מדורגת תלויית ביצועים, שבסופה צפוי גיתם להחזיק בכמעט 50% ממניות GPS ■ מסתמן: השותפים ארועטי וברמן יישארו בתפקיד מנהלי המשרד
חלק מהבכירים מהמשרד הממוזג ייטמעו בתוך הנהלת ארועטי-ברמן ■ אייל נעמן ימונה לסמנכ"ל הדיגיטל ■ יוסי ארועטי: "המהלך יחזק אותנו בתחום הדיגיטל, הסלולר והרשתות החברתיות"
שמו של משרד הפרסום הממוזג יישאר כפי שהוא, ומבנה הבעלות שלו לא ישתנה
מדובר בשיחות ראשוניות שמטרתן למכור חלק ממניות המשרד שהיו בעבר בידי אדלר-חומסקי ■ מגעים ראשוניים נערכו גם עם משרד פרסום בעשירייה הראשונה ועם משרד הפרסום אברהם
ברמן וארועטי מחזיקים כיום 40% ממשרד הפרסום GPS, שמטפל בתקציבים בהיקף של כ-40 מיליון דולר ■ ארועטי: נמשיך לשתף פעולה עם אדלר-חומסקי, בעיקר בתחום המדיה והדיגיטל
יוסי ארועטי, מבעלי משרד הפרסום GPS, הוא טייס ארקיע המטיס את מטוסי החברה עד היום ב-2008 עמד היקף הפרסום של ארקיע על 5.2 מיליון דולר במחירי מחירון התקציב נוהל בשנתיים האחרונות ע"י באומן-בר-ריבנאי