השופטים קיבלו את ערעורה של רמט ואישרו את זכייתה במכרז נתיבי ישראל ■ העבודות לסלילת הקטע צפויות להתחיל בימים הקרובים ולהימשך 43 חודשים
ביהמ"ש אישר ל-104 בעלי קרקעות בכפר שמריהו להגיש תביעה אישית נגד שר התחבורה ישראל כץ בגין הפקעת חלק מקרקעותיהם לטובת סלילת כביש 531
ביהמ"ש המחוזי קיבל חלקית את תביעותיהם של בעלי קרקעות בכפר שמריהו שהופקעו לטובת סלילת כביש 531, וקבע כי הם יפוצו בסך של 18 מיליון שקל
המכרז של החברה הלאומית לדרכים הינו לתכנון וביצוע המקטע דרומי של נתיבי איילון במסגרת פרויקט 531
104 בעלי קרקעות הגישו ערר נגד הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה הרצליה, בבקשה לפיצויים בסך כ-82 מיליון שקל ■ טוענים: אישור תוכנית הכביש הביא להפקעת קרקעותיהם לצורכי ציבור
חברת התשתיות של האחים שפירא הגישה את ההצעה הנמוכה ביותר במכרז לבניית מחלף רעננה דרום, הגדול מבין ששת המכרזים בפרויקט
החברה הלאומית לדרכים: החלטת בית המשפט אינה מעוגנת בחקיקה הקיימת; נשקול לערער
החברה גברה על 20 חברות קבלניות אחרות, בהן השחקניות הגדולות בענף - דניה סיבוס, שפיר הנדסה, קל בנין ואוליצקי
סולל בונה ודניה סיבוס אישרו כי יתמודדו במכרז החברה הלאומית לדרכים ■ המתמודדים יידרשו לעמוד ביעדים של תקופת הביצוע ■ היקף הפרויקט: 850 מיליון שקל
כביש 531 יקשר בין כביש 6 באזור כ"ס לנתיבי איילון באזור הרצליה ■ בפברואר שעבר נשלל הזיכיון משפיר הנדסה שזכתה במכרז הקודם ■ בין המתעניינות: דניה סיבוב וסולל בונה
בראיון ל"גלובס" קובל מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, על ההחלטה בעניין כביש 531: "המדינה לא ידעה לבוא לקראתנו" ■ גינזבורג: "על פי הפרסומים האחרונים, עלות הפרויקט זינקה כבר ל-3-4 מיליארד שקל"
כביש 531 הוא כביש רוחב פרברי מהיר באורך 15 ק"מ שיקשר בין כביש 6 באזור כפר סבא במזרח, לנתיבי איילון באזור הרצליה במערב
בהסכם נקבע שחברת שפיר תוותר באופן מיידי על הזיכיון למימון, תכנון, הקמה ותפעול של דרך 531, והמדינה תשיב לשפיר את כתבי הערבויות הבנקאיות המופקדות בידה הנוגעות לפרויקט
בנוסף הודיעה לחברה כי תחלט את הערבויות שהפקידה בידיה בשווי 33 מיליון שקל ■ הבוקר הודיעו נציגי שפיר למדינה כי לא יגיעו לפגישה מכרעת שהיתה אמורה להתקיים באוצר
בדיון שנערך אתמול בוועדת הכלכלה של הכנסת אמר סמנכ"ל משרד התחבורה לתשתיות, ד"ר יצחק זוכמן, כי אם יבוטל הזיכיון של שפיר - יועבר ביצוע הפרויקט לדניה סיבוס, שהצעתה הגיעה למקום השני במכרז
פרויקט כביש הרוחב 531, בהיקף כולל של 2.4 מיליארד שקל, נדחה בקיץ האחרון לאחר שהחברה לא הצליחה להשלים את הליווי הפיננסי לפרוייקט בהיקף של 1.8 מיליארד שקל ■ בכוונת המדינה לחלט ערבויות בנקאיות בסך 32 מיליון שקל
נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר)הפקעות קרקע, פיצוייםהרצליהמיכל מרגליתמשפט נדל"ןנדל"ן: מיסוי ומשפטנתיבי איילוןפיצוייםפקקי תנועהקובי ישעיהו