יצרנית הרכב קוראת לרכבים שייתכן שהותקנו בהם כריות אוויר של טקאטה יהפנית, המהוות סכנה פוטנציאלית
עפ"י נתונים שהגיעו ל"גלובס", מכירות סלטי צבר ירדו ב-30%, ומכירות "כריות" תלמה ירדו ב-35% ■ בשלב זה לא ידוע מתי קו הייצור של "כריות" יחזור לפעול ■ אסם: צבר חזרה לייצור מלא
הסאגה של יוניליוור חוזרת על עצמה: "כריות נוגט" 750 גרם של תלמה, שיוצרה בתאריכים 18-20 בספטמבר 2016, זוהמו בסלמונלה
החשד נוגע למוצרי "כריות נוגט" של תלמה, שיוצרו בתאריכים 18.9.16 עד 20.9.16 ■ החברה מבהירה כי כל המוצרים שנמצאים על המדפים עברו בדיקות ובטוחים לצריכה
שתי פרסומות שעלו באחרונה - לדואר ישראל ולמיני כריות - מעלות תהיות לגבי השימוש בקוד האתי שעליו חתומים רוב משרדי הפרסום ■ פרסומאים: "תמיד יהיו יפי-נפש עם סטנדרט כפול. מחמירים עם הפרסומאים יותר מאשר עם הריאליטי"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למיני כריות של תלמה, שזכתה לביקורת וירדה מהאוויר - במקום האחרון בדירוג הפרסומות האהובות
הרשות השנייה הורתה להסיר פרסומת של באומן-בר-ריבנאי בשל רמיזות מיניות כלפי ילדים ■ הילד בפרסומת אומר: "למה נשים מתות עליי? כי אני מפוצץ בקרם"
עפ"י נילסן, שוק דגני הבוקר הסתכם ב-2012 ב-743.9 מיליון שקל ■ מכירות פיטנס צנחו בשל המחיר הגבוה, ומכירות דליפקאן ירדו על רקע תלונות צרכנים ברשת
אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע
מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST