החל מיום חמישי הקרוב רשתות השיווק יידרשו לפרסם את פערי המחירים בין ישראל לעולם ב-7 מוצרים ■ סופר-פארם תציג את המחירים כבר ממחר, אולם לצידם תפרסם את מחירי המותג הפרטי שלה, הנמוכים יותר ממחירי היבואניות
סופר-פארם קוראת ללקוחות שרכשו את המוצר "לייף בקבוק חימום חשמלי" החל מתאריך 22.1.2017, להחזירו - זאת בעקבות 4 דיווחים של לקוחות על אפשרות של תקלה חשמלית במוצר שעלולה לגרום לנזק
זאת בשל חשש להימצאות חרקי מזון במוצר, בהמשך להודעה קודמת מתחילת החודש ■ בחברה מדגישים כי לא מדובר בסכנה בריאותית
ההחלטה התקבלה לאחר 4 תלונות שהתקבלו מלקוחות ■ בסופר-פארם מדגישים כי בבדיקות מדגמיות שנערכו לא התגלו ממצאים דומים, אך הוחלט על הסרת המוצר מהמדפים עד להשלמת הבדיקה
מסכמים שנה: "ללא המותג לייף, לרשת אין יכולת להתקיים בתחרות הנוכחית" ■ הרשת ממשיכה להתרחב בפולין, שאחראית לשליש מהרווח
Life.com הוא מיזם משותף של תאגיד התקשורת טיים וורנר, המחזיק בזכויות על התכנים שפורסמו ב"לייף", ושל סוכנות הצילום "גטי", שעתידה לספק לאתר תמונות עדכניות