המהלך מגובה בקמפיין שילוט חוצות בהיקף מיליון שקל
הגיוס נעשה עקב גידול בתקציבים ב-2013, במסגרתם הצטרפו לטיפול המשרד רשת הסופרמרקטים קוסט 365 ורשת צים סנטר
המשרד זכה בתקציב הפרסום של חברת האשראי קרדיט יוניון, הנאמד ב-5 מיליון שקל; ובתקציב של חברת אליטל, הנאמד ב-2 מיליון שקל
במסגרת הפעילות עלתה ג'נטלמן לראשונה בקמפיין טלוויזיה ובחסות לפרס הראשי בתוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בהיקף של מיליון שקל
תקציב הפרסום של חברת דיאמנט צעצועים, יבואנית בקוגן, צפוי לעמוד על 3 מיליון שקל
כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ברשת אמריקן לייזר
היקף התקציב נאמד ב-4 מיליון שקל ■ יעלה קמפיין למותג שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות, קד"מ ופעילויות נוספות
המותגים שיטופלו במסגרת התקציב הינם מצלמות הוידאו והנגנים מבית 'סמסונג', מצלמות פוג'יפילם וחברת ZOOMA המייצרת אלבומים מודפסים בתאמה אישית
אלדד סהר, משנה למנכ"ל ב"מומה פרסומאים": "בתקופת מיתון דרושות למפרסמים פעילויות חדשניות וייחודיות שיכולות להגביר את האימפקט של הקמפיינים הפרסומיים"
יהיה אחראי על אגף הטלוויזיה ועל נושא הרעיונות, הקונספטים והקריאייטיב של המשרד
הקמפיין עלה באמצעות משרד הפרסום מומה פרסומאים ארי כהן, מבעלי משרד הפרסום: "לא מדובר בקמפיין בעל אופי פרובוקטיבי - מובן מאליו כי חברת מומה פרסומאים אינה מפרסמת חילופי זוגות בהקשרם המיני"