לבעלי ההון יש בתים שונים מאיתנו, מכוניות שונות וסגנון חיים שונה. כיום, הם גם רוצים לנשום אוויר שונה • סיפורים עוצרי נשימה מהעיתונים הגדולים בעולם, פרויקט מיוחד
מייקל קורס ישלם סכום שגודלו בערך פי שלושה ממכירות ורסאצ'ה, שרווחיה זעומים מאוד • המנכ"ל ג'ון איידול יצטרך לעבוד קשה כדי לשכנע את המשקיעים שהוא אינו מבזבז את כספם
מסעדה ל-350 סועדים, מסלול לתצוגות אופנה, מועדון לילה ומנחת מתקפל ל-3 מסוקים ■ כך נראית אחת היאכטות המפוארות ביותר בעולם שנבנית היום
החיים של המאיון העליון הרבה יותר נוחים וקלים - בואו לראות בדיוק עד כמה
סדרי העדיפויות הכלכליים של רוב הישראלים היו ונותרו הזויים
הצמיחה המסחררת בתעשיית מוצרי המותרות נבלמת: "לצעירים יש פחות דחף לקנות מותגים, הם קצת עייפים מלהיראות אותו הדבר"
במחצית הראשונה של 2014 נמכרו 221 סופר-יאכטות - ספינות שיט תענוגות שאורכן עולה על 24 מטרים, הודות לעלייה בביקוש מצד טייקונים אמריקאים ורוסים
שיא המשבר כבר מאחורינו, אך הצרכנים עדיין חשים רגשי אשם על צריכת מותרות
המהלך משקף את היחלשות מעמדה של יפן כצרכנית מוצרי מותרות כגון שעונים משובצי יהלומים ותיקים מעור תנין
האם יש לצרכנים רגשות אשם כשהם קונים מוצרי מותרות? ד"ר רן קיבץ, שמגיע לוועידת ישראל לעסקים, טוען שכן במחקר ייחודי הוא טוען כי לא מעט אנשים דוחים סיפוקים ומחליטים לגבי קניותיהם בצורה סגפנית
אופנהבתי יוקרההונג קונגהמומלצותועידת ישראל לעסקים 2008זיהום אווירמיליארדריםניו יורקקניותרן קיבץ