מותרות

כתבות אחרונות

 
אוויר במיליוני דולרים / עיבוד: ג

מוצר היוקרה החדש והלוהט של עשירים: אוויר

לבעלי ההון יש בתים שונים מאיתנו, מכוניות שונות וסגנון חיים שונה. כיום, הם גם רוצים לנשום אוויר שונה • סיפורים עוצרי נשימה מהעיתונים הגדולים בעולם, פרויקט מיוחד

The New Republic 19.10.2024
מעצבת האופנה דונטלה ורסאצ'ה, ספטמבר 2018 / צילום: רויטרס

2 מיליארד ד': למה מייקל קורס משלם סכום מופרז על ורסאצ'ה?

מייקל קורס ישלם סכום שגודלו בערך פי שלושה ממכירות ורסאצ'ה, שרווחיה זעומים מאוד • המנכ"ל ג'ון איידול יצטרך לעבוד קשה כדי לשכנע את המשקיעים שהוא אינו מבזבז את כספם

וול סטריט ג'ורנל 26.09.2018
Xhibitionist  סופר יאכטה, מיליארדרים / צילום: Gray Design

לאנשים שראו הכול בחיים: כזו יאכטה עוד לא ראיתם

מסעדה ל-350 סועדים, מסלול לתצוגות אופנה, מועדון לילה ומנחת מתקפל ל-3 מסוקים ■ כך נראית אחת היאכטות המפוארות ביותר בעולם שנבנית היום

איתן בייגל 03.12.2014
מיליונרים עשירים עושר / צלם: רויטרס

10 שירותים ל"סופר עשירים" שאתם יכולים רק לחלום עליהם

החיים של המאיון העליון הרבה יותר נוחים וקלים - בואו לראות בדיוק עד כמה

שירות גלובס 27.10.2014

ולאייפון 6 יש לכם כסף?

סדרי העדיפויות הכלכליים של רוב הישראלים היו ונותרו הזויים

אבישי מתיה 27.10.2014

צניחה חדה במכירות מוצרי יוקרה ומותגים ברחבי העולם

הצמיחה המסחררת בתעשיית מוצרי המותרות נבלמת: "לצעירים יש פחות דחף לקנות מותגים, הם קצת עייפים מלהיראות אותו הדבר"

פייננשל טיימס 12.10.2014

המיליארדרים חוזרים לשוט: מכירות יאכטות הפאר מזנקות

‎‎במחצית הראשונה של 2014 נמכרו 221 סופר-יאכטות - ספינות שיט תענוגות שאורכן עולה על 24 מטרים‏, הודות לעלייה בביקוש מצד טייקונים אמריקאים ורוסים

פייננשל טיימס‏ 03.08.2014

מתרבות שפע לתרבות צנע

שיא המשבר כבר מאחורינו, אך הצרכנים עדיין חשים רגשי אשם על צריכת מותרות

שמחה סיגן 09.12.2009

אחרי 30 שנה: ורסצ'ה סוגרת את החנויות ביפן

המהלך משקף את היחלשות מעמדה של יפן כצרכנית מוצרי מותרות כגון שעונים משובצי יהלומים ותיקים מעור תנין

פייננשל טיימס 07.10.2009

ד"ר רן קיבץ: "לצרכן קשה לפנק את עצמו, אלא אם מדובר בסוג של פרס"

ועידת ישראל האם יש לצרכנים רגשות אשם כשהם קונים מוצרי מותרות? ד"ר רן קיבץ, שמגיע לוועידת ישראל לעסקים, טוען שכן ; במחקר ייחודי הוא טוען כי לא מעט אנשים דוחים סיפוקים ומחליטים לגבי קניותיהם בצורה סגפנית

ענת כהן 07.12.2008