מירן פחמן

כתבות אחרונות

 
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

תחרות הפרסום גרנות מתקיימת בפעם השלישית, עדיין לא כל הענף בפנים

ביום חמישי הקרוב תיערך תחרות הקריאייטיב שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן • המשרדים הגדולים שבחרו לא להשתתף הם מקאן ת"א, גיתם BBDO, יהושע TBWA וראובני־פרידן • פחמן: "אנחנו רוצים להחזיר את הנחשקות ואת המצוינות הקריאטיבית לענף, שנשאב לבינוניות"

גלית חתן 13.06.2023
מימין: מירן פחמן, יניב בן מ־IDX, הילה סלומון ואייל גיא מ־DIBOOR / צילום: אייל זלצברג

המנצחים הגדולים של תחרות הפרסום גרנות: ענבר־מרחב, אדלר־חומסקי ו־DIBOOR

בסך־הכול הוענקו 21 מדליות - תשע זהב, ארבע כסף ושמונה ארד - בעשר קטגוריות • מירן פחמן, ממובילי התחרות: "זו לא אולימפיאדה, ולכן אין מספר שווה של מדליות בכל קטגוריה. כל עבודה נשפטת בפני עצמה"

גלית חתן 06.11.2022
בית הקולנוע מובילנד בכרמיאל / צילום: אופיר זגורי

מובילנד תשקיע 25 מיליון שקל בבתי קולנוע. האם זה ישתלם?

רשת מובילנד חונכת שני אולמות קולנוע חדשים בכרמיאל בהשקעה של כ-4 מיליון שקל • איך עוברים מטפלות ומטפלים סיעודיים הכשרה בקורס מקוון • תחרות הקריאטיב העצמאית "גרנות" ממשיכה לשנה שנייה • וגם: אירוע התרמה בביתה של ג'ודי ניר-מוזס-שלום • אירועים ומינויים 

גלית חתן ושירה ספיר 21.09.2022
זוכי פרס הנובל לפיזיקה / איור: Ill. Niklas Elmehed © Nobel Prize Outreach

בין הזוכים בנובל בפיזיקה: חוקרים שהוכיחו את ההשפעה המזיקה של פחמן דו חמצני

שיוקורו מנאבה יליד יפן וקלאוס הסלמן הגרמני ממכון מקס פלנק זכו בפרס עבור עבודתם במטאורולוגיה, שזיהתה את ההשפעה של פחמו דו חמצני על התחממות גלובלית • הם חולקים את הפרס עם פיזיקאי שגרתי יותר, גיורג'יו פריסי מאיטליה, שגילה דפוסים נסתרים בחומרים מורכבים שנראו לא מסודרים

גלי וינרב 05.10.2021
קמפיין בודיפורם. מלאת מורכבות / צילום: צילום מסך

מה יכולים ללמוד אנשי הקרייאטיב בישראל מהקמפיינים בפסטיבל אריות קאן

שקופית במקום סרטון מצולם, דגמים קלאסיים בעולם עתידני, ריצה מקצוענית בלי תחרות ונושא "מוקצה" שמגיע לקדמת הבמה • שופטי תחרות הפרסום הישראלית גרנות בוחרים את הפרסומות הכי קריאייטיביות בעיניהם בפסטיבל הפרסום של קאן, שהסתיים לאחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

הלקחים והפוליטיקה: התחרות הגדולה של ענף הפרסום יוצאת לדרך

עם צאתה לדרך של תחרות הקריאייטיב גרנות, מסביר המייסד מירן פחמן איזה לקחים הופקו מתחרות קקטוס הזהב שנמוגה, ואיך יתמודד עם הפוליטיקה המשרדית • "גם למפרסמים שרוצים להיות מזוהים עם חדשנות יש פה אינטרס", הוא טוען • התוצאות יוכרזו בכנס MAD של גלובס

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2021