תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות, שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן, התקיימה הערב בפעם הרביעית והצדיעה למהלכי ענף הפרסום בזמן המלחמה • התחרות כללה 15 קטגוריות, והוגשו אליה 120 עבודות
בעקבות המלחמה ייערכו כמה שינויים באירוע, אך לא כל משרדי הפרסום הגדולים בטוחים בנחיצותו • איש הפרסום מירן פחמן, מיוזמי התחרות: "האירוע יתייחס ברגישות למצב"
ביום חמישי הקרוב תיערך תחרות הקריאייטיב שיזמו אנשי הפרסום מירן פחמן וענת בן נתן • המשרדים הגדולים שבחרו לא להשתתף הם מקאן ת"א, גיתם BBDO, יהושע TBWA וראובני־פרידן • פחמן: "אנחנו רוצים להחזיר את הנחשקות ואת המצוינות הקריאטיבית לענף, שנשאב לבינוניות"
בסך־הכול הוענקו 21 מדליות - תשע זהב, ארבע כסף ושמונה ארד - בעשר קטגוריות • מירן פחמן, ממובילי התחרות: "זו לא אולימפיאדה, ולכן אין מספר שווה של מדליות בכל קטגוריה. כל עבודה נשפטת בפני עצמה"
רשת מובילנד חונכת שני אולמות קולנוע חדשים בכרמיאל בהשקעה של כ-4 מיליון שקל • איך עוברים מטפלות ומטפלים סיעודיים הכשרה בקורס מקוון • תחרות הקריאטיב העצמאית "גרנות" ממשיכה לשנה שנייה • וגם: אירוע התרמה בביתה של ג'ודי ניר-מוזס-שלום • אירועים ומינויים
שיוקורו מנאבה יליד יפן וקלאוס הסלמן הגרמני ממכון מקס פלנק זכו בפרס עבור עבודתם במטאורולוגיה, שזיהתה את ההשפעה של פחמו דו חמצני על התחממות גלובלית • הם חולקים את הפרס עם פיזיקאי שגרתי יותר, גיורג'יו פריסי מאיטליה, שגילה דפוסים נסתרים בחומרים מורכבים שנראו לא מסודרים
שקופית במקום סרטון מצולם, דגמים קלאסיים בעולם עתידני, ריצה מקצוענית בלי תחרות ונושא "מוקצה" שמגיע לקדמת הבמה • שופטי תחרות הפרסום הישראלית גרנות בוחרים את הפרסומות הכי קריאייטיביות בעיניהם בפסטיבל הפרסום של קאן, שהסתיים לאחרונה
עם צאתה לדרך של תחרות הקריאייטיב גרנות, מסביר המייסד מירן פחמן איזה לקחים הופקו מתחרות קקטוס הזהב שנמוגה, ואיך יתמודד עם הפוליטיקה המשרדית • "גם למפרסמים שרוצים להיות מזוהים עם חדשנות יש פה אינטרס", הוא טוען • התוצאות יוכרזו בכנס MAD של גלובס
דנאלמשבר האקליםמשרדי פרסוםענף הפרסוםענת בן-נתןפרסוםפרסומותקריאייטיבתחרות הפרסום גרנותתמנון