העליון הפחית את הפיצוי שישולם בתביעה ממיליון ל-220 אלף שקל ■ פסק הדין משנה את סדרי בירור תביעות לשון הרע בישראל ■ האם חופש הביטוי חוזר להוביל בתחרות מול הזכות לשם טוב ולכבוד?
5 שנים אחרי הדרמה שעורר מכרז שילוט החוצות בת"א, הענף שוב סוער בעקבות מכרז דומה ברמת-גן ■ על הפרק: טענות כלפי JC Decaux שזכתה במכרזים, ביקורת על עיריית ת"א ופנייה לשר הפנים שלא לאשר את המכרז החדש
מהם הקווים האדומים של מסע יח"צ? על השאלה הזו ניסתה בשבוע שעבר לענות השופטת מיכל אגמון-גונן, כשקבעה כי קמפיין יח"צ שלילי ומכפיש אינו לגיטימי ■ מנגד, יועצי תקשורת טוענים כי הקביעה של השופטת תמימה ומנותקת מהמציאות
חברת קאנווסט ניהלה נגד עזור קמפיין תקשורתי-אסטרטגי שלילי באמצעות משרד יחסי הציבור "מורל-צור תקשורת", זאת בעת שהצדדים ניהלו מו"מ לרכישה משותפת של "ג'רוזלם פוסט"
החידושים באתר כוללים אפליקציות וידיאו ומערכת ניהול ייעודית שנבנתה עבורו וכוללת ניהול תוכן, CRM, דיוורים ישירים, פרסום ועוד ■ בעתיד הקרוב צפוי האתר להשיק גם שירות דואר אלקטרוני
המכרז כלל 50 פני פרסום ■ מרקעים תקבל בלעדיות על השלטים למשך 3 שנים
במסגרת תפקידו יהיה אחראי על תפעולו השוטף של האתר, ניהול פעילויות מסחריות-שיווקיות שונות ושיתופי-פעולה עם גורמים חיצוניים, כמו גם על פרויקט בניית האתר החדש
חברת הירסט מגזינס אינטרנשיונל (HMI) תשיק מחדש את מגזין "קוסמופוליטן" בישראל יחד עם קבוצת מרקעי תקשורת שבבעלות עזור ■ עד לפני מספר חודשים החזיקה SBC בזכויות ההפצה של המגזין בארץ