"ג'רוזלם פוסט" משיק אתר חדש בהשקעה של כ-5 מיליון שקל

החידושים באתר כוללים אפליקציות וידיאו ומערכת ניהול ייעודית שנבנתה עבורו וכוללת ניהול תוכן, CRM, דיוורים ישירים, פרסום ועוד ■ בעתיד הקרוב צפוי האתר להשיק גם שירות דואר אלקטרוני

העיתון "ג'רוזלם פוסט" משיק אתר אינטרנט חדש בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. החידושים באתר כוללים בין היתר עיצוב מודרני, אפליקציות וידיאו ומערכת ניהול ייעודית שנבנתה עבורו וכוללת ניהול תוכן, CRM, דיוורים ישירים, פרסום ועוד. בעתיד הקרוב צפוי האתר להשיק גם שירות דואר אלקטרוני.

אתר JPost.com הוקם ב-1995 במטרה להוות מקור עדכון עיקרי על הנעשה בישראל ובמזרח-התיכון עבור הקהילה היהודית והנוצרית בעולם, והוא פועל בשפה האנגלית. האתר נמצא בבעלות קבוצת "מרקעי תקשורת" שבבעלות אלי עזור, המחזיק בנכסי מדיה נוספים, בהם רדיו 99, רדיו 103, החינמון "ישראל פוסט", העיתון הרוסי "נובוסטי" וערוצי חברת צ'רלטון.

יריב קרני, מנהל אתר "ג'רוזלם פוסט", אמר: "המזרח-התיכון וישראל בפרט הינם אזורים המובילים את ההתעניינות העולמית, בין אם מסיבות מדיניות ובין אם מסיבות דתיות. 'ג'רוזלם פוסט' במתכונתו החדשה התרחב ויתרחב, כך שימשיך להציג בעולם את הפרספקטיבה הישראלית לצד תכנים ויישומים חדשים. הפורטל החדש יאפשר גלישה נוחה, איכותית ובטוחה מכל רחבי העולם".

את האתר החדש בנתה חברת נט אפיקי תקשורת, שהוקמה ב-2009 על-ידי סולי אברמוב וחברת קליפ TV של גולן שחר, כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של תרגום נכסי המדיה שבבעלות עזור למדיה המקוונת והקמת מיזם אינטרנט גדול.

"המטרה היא ליצור מגה פורטל, להתחרות בשחקני הצמרת הישראלית ולשבור את הדואופול של האינטרנט הישראלי", אמרה אברמוב לפני כחצי שנה בראיון בלעדי ל"גלובס".

לדברי נט אפיקי תקשורת, בין 3 ל-4 מיליון גולשים שונים מבקרים באתר מדי חודש, ומדי יום נרשמות כמיליון כניסות לאתר מרחבי העולם.