בונד, מנהל בסוכנות BBDO & Proximity Worldwide ומייסד המיזם Digital Lab, אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק בפאנל שבדק כיצד ייראו משרדי הפרסום של העתיד
סיימון בונד, סגן נשיא ב-BBDO: "לא יאומן שיש ביו-טיוב 2 מיליארד סרטי וידיאו חדשים כל יום" ■ "2.5 מיליארד איש יוכלו לגשת לאינטרנט דרך מכשירי טלפון"
מושב מיוחד בנושא יתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי
על שאלה זו ינסה לענות פאנל מיוחד שיתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011
סיימון בונד, מנהל הפיתוח העסקי בסוכנות הפרסום הדיגיטלית פרוקסימיטי מבית BBDO, מציג את חזון השיווק הדיגיטלי שלו ■ הבשורה הטובה: הצרכן הופך לשותף במערך השיווקי
בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה