במסגרת שיתוף-הפעולה האסטרטגי ישונה שם הפורום ל"הפורום לחדשנות בשיווק"
לנדנברג, מייסד משרד הפרסום אידיאולוג'יק, בכנס פורום השיווק הישראלי: "לאנשים בתעשיית הפרסום השיווק לא הייתה הכשרה מתאימה לעסוק בפרסום דיגיטלי"
הרצאה הפתיחה בכנס "שיווק 2013" תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?"
היו"ר רונן עפר: "מטרת הפורום היא ליצור שיח ואינטראקציה מפרה. הפורום מציע תכנים עדכניים וכנסים סביב הנושאים המעסיקים את אנשי השיווק בעידן החדש"