ינון לנדנברג

ינון לנדנברג
מנכ"ל חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק

כתבות אחרונות

 

"גם אני רוצה להקים סטארט-אפ ולעשות אקזיט"

ווימבלדון זה היסטוריה. העתיד של אנדי רם נמצא בסטארט-אפ: טניסאי העבר שותף ב-Pulse Play, חברה המייצרת צמיד שמציג לשחקנים בכל רגע נתון את תוצאת המשחק; המטרה? "אם המוצר יהיה פופולרי, אחת מחברות הטניס תקנה אותנו"

יניב פוהורילס 30.04.2015
אידיאולוג'יק | לפני כולם

מייסדי אידיאולוג'יק תובעים את פובליסיס העולמית

ינון לנדנברג ודורון טל תובעים גם את יו"ר פובליסיס ישראל יורם באומן, וזאת בשל חילוקי דעות לגבי ערך מניותיהם בקבוצה בעת פרישתם ממנה

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2014

האם תעשיית הפרסום באינטרנט עומדת בפני עידן חדש?

הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014

ינון לנדנברג: "השיווק הדיגיטלי מת כי הוא נולד בחטא"

לנדנברג, מייסד משרד הפרסום אידיאולוג'יק, בכנס פורום השיווק הישראלי: "לאנשים בתעשיית הפרסום השיווק לא הייתה הכשרה מתאימה לעסוק בפרסום דיגיטלי"

מיכל רז-חיימוביץ' 14.10.2012
אידיאולוג'יק | לפני כולם

מייסד אידיאולוג'יק ינון לנדנברג עוזב את קבוצת פובליסיס

ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס, אך על-פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו בעלי המניות הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2012

פורום השיווק הישראלי משיק כנס בשיתוף אוניברסיטת ת"א

הרצאה הפתיחה בכנס "שיווק 2013" תהיה של ינון לנדנברג, מנכ"ל פובליסיס אידיאולוג'יק ישראל, תחת הכותרת "האם השיווק הדיגיטלי מת?"

שירות גלובס 06.09.2012
אידיאולוג'יק | לפני כולם

חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק תמוזג לתוך גלר-נסיס

המהלך הוא חלק מצעדי הרה-ארגון של אחזקות קבוצת הפרסום פובליסיס בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 12.06.2012

"בסוף נהיה דיגיטליים, זה פשוט לא יקרה כל-כך מהר"

הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2012
arc אינטראקטיב | לפני כולם

מסתמן: ARC תמוזג לתוך פעילותה של אידיאולוג'יק

המיזוג הוא חלק ממהלך התייעלות של מערך הדיגיטל בקבוצת פובליסיס ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2011

קמפיין "מכונת הלייקים" של פובליסיס-אידיאולוג'יק זוכה בפרסים

הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית

נועה פרג 10.11.2010

פייסבוק שולטת: מה יקרה לרשתות החברתיות הישראליות?

אחרי שהרשת החברתית bona של אתר ynet נסגרה, הנתונים של גוגל טרנדס מראים ירידה במספר הגולשים במקושרים ובשוקס ■ האם פתיחת שוק הפרסום בפייסבוק בישראל תסמן את סופן של האלטרנטיבות המקומיות?

נועה פרג 09.03.2010

הכרה בינלאומית לקמפיין משולב של אידיאולוג'יק לנביעות

הקמפיין, שעשה שימוש בטכנולוגיית 'אוגמנטד ריאליטי', הופיע במגזין "Contagious" ונבחר לקמפיין השבוע של מגזין "Cream"

נועה פרג 21.02.2010

פובליסיס ישראל משיקה מערכת למדידה וניתוח של הפעילות במדיה החברתית

המערכת, שפותחה במשך כשנתיים, עתידה להתחרות במערכת הניטור וניתוח התוכן באזילה וב-Twisted fly

‎‎נועה פרג‏‏ 02.11.2009

תוכנית חדשה בהנחיית לילך סיגן תעסוק בענף הפרסום והשיווק

"הקמפיין" תשודר בטלוויזיה החינוכית בצמוד ל"תיק תקשורת", ויתארחו בה אישים מובילים בתחום דוגמת אייל ארד ורענן שקד

שירות גלובס‏ 14.10.2009

מנכ"ל יוניסל: "השליטה של ה-iPhone בשוק - לא ודאית"

נמרוד קמחי דיבר בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" ■ רופרט שאפר, סמנכ"ל פיתוח בורדה מדיה: "הטלוויזיה היא עדיין המדיום העיקרי לפרסומות, אך האינטרנט מדביק את הפער"

יוסי ניסן 13.07.2009

   12   

   נמצאו 18 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2