הגרסה החשמלית של העירונית-האופנתית של פיאט מציגה מחיר נגיש, עיצוב שובה עין, ביצועים זריזים וממדים אידיאלים לעיר, אבל טווח שימושי גם מחוץ לה
במחיר של 92 אלף שקל מקבלים כמויות מכובדות מאוד של סטייל והאמת היא שגם מכונית בכלל לא רעה
גרסת הבסיס הידנית של המכונית, המכונה "POP", תעלה כעת כ-80 אלף שקל ■ הגרסה האוטומטית ההתחלתית תעלה 90 אלף שקל - במקום 112 אלף שקל
במקביל, יבואנית פיאט מתחילה לשווק גרסת בסיס חדשה ומוזלת של הפיאט 500 הקטנה תחת השם "טורינו" ■ הגרסה הידנית של המכונית, עם מנוע 1.2 ליטר, תעלה 89,900 שקל
שלל דגמי רכב חדשים ומעניינים נוחתים בישראל לתקינה לקראת שיגורם לשוק בשבועות הבאים
פה ושם אפשר למצוא גם מעצבים ומהנדסים שמצליחים לשכנע את יצרני הרכב שמעסיקים אותם להמר על שוברי מוסכמות אמיתיים
כשהתנעתי את המנוע ו-1,600 הסמ"קים המוגדשים פצחו בגרגור לכאורה-כעוס, שזור בקולות פיצוח עליזים, כאילו במדורה גדושת איצטרובלים מדובר, ידעתי שאני מאוהב
הטרנד הנוסטלגי שכבש את תעשיית הרכב העולמית, מחזיר אל הכבישים גם את פיאט 500 ■ אבל בגלגול הנוכחי הפכה "מכונית הסטודנטים" הרומנטית והזמינה, לרכב "לייף סטייל" אופנתי עם מחיר שמתאים לצעירים עשירים במיוחד
החברה תרכיב את המנועים במפעליה במישיגן ■ קרייזלר מתכננת מכונית קומפקטית מעט גדולה יותר שתשווק לשוק האמריקני על בסיס ה-500
מחיר הפיאט 500 1.4 ל' עם גיר אוטומטי ירד ב-15 אלף שקל ל-119,900 שקל ■ מנכ"ל סמל"ת, יבואנית פיאט בישראל: "להערכתי נמכור מעל 200 רכבים מדגמי הפיאט 500 עד סוף שנת 2009"
דובי בן גדליהומבחן דרכיםמרצדססמלתפיאטרכב חדשרכב ירוק