פרשת קם

כתבות אחרונות

 

אורי בלאו: "הוסבר לי שאם אחזור לישראל אושתק לעד. החלטתי להילחם על חירותי - ועל פרצופה של המדינה"

בלאו, לו מסרה ענת קם לפי החשד מסמכים סודיים, שוהה בלונדון בגיבוי ובמימון "הארץ" ■ בטור אישי היום ב"הארץ" כותב בלאו: "לא שיערתי שלא אוכל לחזור לת"א כאדם חופשי, רק כי פרסמתי כתבות שלא היו נוחות לממסד"

שירות גלובס 09.04.2010

קצין בכיר: ענת קם גנבה את פקודת המבצע של "עופרת יצוקה"

כך דווח בגל"צ ■ השינויים נערכו במטרה להבטיח את שלום הלוחמים ■ האלוף (מיל') דני יתום: "התגלתה פירצת אבטחה ענקית" ■ התובעת במשפט נגד קם: "מזעזע שהיא החזיקה מסמכים כאלה במחשב לא מאובטח"

שירות גלובס 09.04.2010

ענת קם: "פשוט לא יכולתי לסבול שצה"ל מבצע מעשים בניגוד לחוק"

יום לאחר פרסום הפרשה הבטחונית שהסעירה את המדינה, מקורביה של ענת קם מספרים מה היו המניעים למעשיה: "כנראה שזה היה מעשה מטומטם, וצריך להיענש עליו - אבל בין זה לבין ריגול ובגידה פעורה תהום"

אתר חדשות ערוץ 2 09.04.2010

עורך "הארץ": בלאו בלונדון ונשאר שם; אגן עליו מחקירת שב"כ

דב אלפון לערוץ 2: "השב"כ רצה את המסמכים שבידי אורי בלאו ולא יכל להשיגם - ורק בגלל זה התפוצץ הבלון הגדול הזה" ■ "יש מקום להניח שהשב"כ יכול להפעיל אמצעים ברוטליים, ואני כעורך של בלאו רוצה להגן עליו"

שירות גלובס 08.04.2010

פרקליטה של ענת קם: "היא בחורה ישראלית וציונית; מסירת חומר לעיתון ישראלי כמוה כמגע עם סוכן זר?"

(עדכון) - קם, עיתונאית "וואלה", מואשמת כי העבירה 2,000 מסמכים סודיים ומצגות מהמטכ"ל, כשחלק מהם הועברו לעיתונאי "הארץ" אורי בלאו ■ רקע: מי אתם, ענת קם ואורי בלאו? ■ "הארץ" מממן לבלאו מסתור בחו"ל ■ קם מתגוננת: "אבי נכה צה"ל"ראש השב"כ: "קם צריכה לשבת בכלא" ■ פרשנות / מתי גולן: היא תחליט מה טוב לנו?

יובל יועז 08.04.2010

ראש השב"כ יובל דיסקין: "ענת קם צריכה לשבת בכלא"

אמר לגלי צה"ל: "התנהגנו ברגש וברכות יתרה כלפי אורי בלאו, היינו צריכים להסיר את הכפפות מוקדם יותר"

שירות גלובס 08.04.2010

ענת קם מנסה להדוף האשמות בריגול ובגידה: "אבי נכה צה"ל"

"הדרכתי בצופים ונסעתי למשלחת ייצוגית של הנהגת ירושלים למחנה בניו-יורק. רקדתי בלט קלאסי יותר מ-10 שנים. בספטמבר 2003, בכיתה י"ב, התחלתי לעבוד במדור החינוך של עיתון ירושלים ועשיתי זאת עד מארס 2005"

אתר חדשות ערוץ 2 08.04.2010

"הארץ" מממן שהות בחו"ל לעיתונאי אורי בלאו המבוקש ע"י השב"כ

בינואר 2010 הודיע השב"כ לעו"ד מיבי מוזר, המייצג את קבוצת "הארץ", כי בלאו מבוקש לחקירה ■ אלא שבלאו, ששהה באותו זמן בחופשה פרטית בחו"ל, החליט בעצת "הארץ" לא לשוב לישראל מחשש שייעצר

לי-אור אברבך 08.04.2010

עיתונאים אמיצים - או בוגדים: מי אתם, ענת קם ואורי בלאו?

קווים לדמותם של עיתונאי "הארץ" וכתבת וואלה, העומדים במרכזה של מה שמגדירים בשב"כ כ"פרשיית ריגול חמורה" ■ פגיעה בביטחון המדינה נגרמה כאן, כמעט ללא כל ספק ■ ריגול? תלוי את מי שואלים

לי-אור אברבך 08.04.2010

   1234   

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4