החברה בנתה את צמיחתה העתידית על עסק של קניית ומכירת בתים בצורה דיגיטלית, אבל לא הצליחה לכוונן את האלגוריתם שלה באופן מדויק מספיק
פרטיום פרטנרס קונים את הבתים ב-20 שווקים עם תוכניות להשכיר אותם למשפחות
ההימור של חברת היד2 האמריקאית על אלגוריתם שינהל עבורה רכישת ומכירת בתים, התברר ככישלון נחרץ • הביטחון המוגזם בכוחה של הטכנולוגיה הוביל ככל הנראה למדיניות ניהול סיכונים בלתי אחראית, ושוב הוכח שכאשר מדובר בקניות רגשיות גדולות - אין תחליף לקשר פרסונלי
זווית עגולהחברות נדל"ןנדל"ן בארה"בנדל"ן: עסקאות נדל"ןנדל"ן: שכירותשיווקשיווק דיגיטלי