ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022
קבוצת קו מנחה הציבורית וקבוצת יפעת הפרטית יעברו לפרויקט עם השלמתו בתחילת 2022
העסקה קיבלה השבוע את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, והיא אמורה לחזק את יכולות המחקר של הקבוצה, שמספקת מידע בנושאי מדיה, פרסום, יחסי ציבור ועוד
עד כה התחום לא היה מוסדר, וכל משרד ממשלתי קיבל שירותי ניטור בהתאם להחלטתו ■ חברת יפעת עתרה לבית המשפט נגד הזכייה של באזילה בשל פגם טכני בהגשת ההצעה, אך עתירתה נדחתה
בעידן שבו האינטרנט מוצף באייטמים, אבי בגס, מנכ"ל קבוצות קו מנחה ויפעת, מנסה לעשות סדר באוטוסטרדת המידע ■ כשבעורפו נושפים טכנולוגיה מתפתחת ומתחרים, החברות שבבעלותו מתרחבות ומנסות להמציא את עצמן מחדש
עוד עולה מנתוני יפעת Social: 78% מהגולשים בישראל רואים בשר האוצר את האחראי למצב ■ ועדיין, המחאה המקוונת נותרה אנמית: קבוצות שהוקמו בנושא לא סחפו גולשים רבים
Effect-TV מתמחה בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי ■ לפי ההערכות, היקף העסקה עמד על כ-700 אלף שקל
סיקור, שנמצאת בין השאר בבעלות גדי סוקניק, תתחרה באופן ישיר בקבוצת יפעת הערכות: תחום לקטי התקשורת מהווה כ-50% מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל
מדד המותגים 2022מותגיםפרסומותתקציב פרסום