קבוצת יפעת

כתבות אחרונות

 
מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל / צילום: Shutterstock

לראשונה בישראל: הניתוח שמגלה מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל

ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022

רם וייס, סמנכ"ל המחקר בקבוצת יפעת 20.07.2022

משפחת בגס רכשה 3 קומות במגדל LYFE בבני-ברק ב-50 מיליון שקל

קבוצת קו מנחה הציבורית וקבוצת יפעת הפרטית יעברו לפרויקט עם השלמתו בתחילת 2022

 

 

גיא נרדי 30.01.2020

קבוצת יפעת רוכשת את השליטה בחברת המחקר אדקיט

העסקה קיבלה השבוע את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, והיא אמורה לחזק את יכולות המחקר של הקבוצה, שמספקת מידע בנושאי מדיה, פרסום, יחסי ציבור ועוד

יונתן כיתאין 18.09.2017
באזילה (Buzzilla) | לפני כולם

באזילה זכתה במכרז ניטור ברשת למשרדי הממשלה

עד כה התחום לא היה מוסדר, וכל משרד ממשלתי קיבל שירותי ניטור בהתאם להחלטתו ■ חברת יפעת עתרה לבית המשפט נגד הזכייה של באזילה בשל פגם טכני בהגשת ההצעה, אך עתירתה נדחתה

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2017

"עולם המדיה צריך להתאים עצמו למודלים הרזים של הרשת"

בעידן שבו האינטרנט מוצף באייטמים, אבי בגס, מנכ"ל קבוצות קו מנחה ויפעת, מנסה לעשות סדר באוטוסטרדת המידע ■ כשבעורפו נושפים טכנולוגיה מתפתחת ומתחרים, החברות שבבעלותו מתרחבות ומנסות להמציא את עצמן מחדש

יובל אביבי 15.11.2012

גולשים: הצהרת נתניהו ושטייניץ על הוזלת הדלק - ספין ציני

עוד עולה מנתוני יפעת ‏Social‏: 78% מהגולשים בישראל רואים בשר האוצר את האחראי למצב ■ ועדיין, המחאה המקוונת נותרה אנמית: קבוצות שהוקמו בנושא לא סחפו גולשים רבים

‎‎נועה פרג‏ 16.02.2011

קבוצת יפעת רוכשת את הפעילות של חברת Effect-TV

Effect-TV מתמחה בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי ■ לפי ההערכות, היקף העסקה עמד על כ-700 אלף שקל

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 21.07.2009

חברת סיקור מרחיבה את הפעילות: נכנסת לתחום לקטי העיתונות

סיקור, שנמצאת בין השאר בבעלות גדי סוקניק, תתחרה באופן ישיר בקבוצת יפעת ; הערכות: תחום לקטי התקשורת מהווה כ-50% מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל

‎‎יעל גאוני‏ 28.10.2008